ورزش

مادو: شور و شوق کریستیانو غیرطبیعی است

با حضور او تشنه‌تر می‌شویم؛

عبدالله مادو، مدافع النصر می‌گوید کریستیانو رونالدو شور و شوقی غیرطبیعی دارد و برای تمام بازیکنان این تیم الهام بخش است.

به گزارش ورزش سه، النصر با سه گل کریستیانو رونالدو، ضمک را شکست داد تا با 43 امتیاز، بالاتر از الاتحاد و الشباب، در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

عبدالله مادو، مدافع النصر، در گفت‌وگویی به SSC عربستان سعودی گفت: این پیروزی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده اتفاقات بهتر و زیباتری برای النصر رقم بخورد.

وی با اشاره به بازیکنان غایب النصر برای این مسابقه افزود: امروز بازی مهمی داشتیم و مصمم بودیم در این مسابقه به پیروزی برسیم. خدا را شکر به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. نمی‌توانم بگویم غیبت‌ها روی عملکرد خط دفاعی ما تاثیر گذاشت؛ ما مکمل یکدیگر هستیم و به بهترین شکل برای تیم تلاش می‌کنیم.

این بازیکن در خصوص حضور رونالدو در النصر و هماهنگی سریع او با بازیکنان گفت: ستاره بزرگی مانند کریستیانو رونالدو الهام بخش است و باید تا حد امکان از او و حضورش بهره ببریم. ما با حضور او بیشتر تشنه کار می‌شویم و احساس می‌کنیم تا الان چیزی به دست نیاورده‌ایم. او شور و اشتیاق غیرطبیعی دارد.

او در پایان گفت: ما از کریستیانو رونالدو حتی در سیستم تغذیه و مسائل دیگر در زمین و خارج از زمین سود می‌بریم، زیرا او یک ستاره بزرگ است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا