ورزش

مارادونا در تمربن تیم ملی والیبال ایران!

شاهکار 100 دلاری آرمان صالحی؛

لیبروی تیم ملی در تمرینات اتفاقی جذاب و‌کم نظیر را رقم زد.

به گزارش “ورزش سه”، در تمرینات تیم ملی والیبال ایران که در کمپ تمرینی جی گرین اوزاکا کشور ژاپن در حال برگزاری است، آرمان صالحی لیبروی تیم یک صحنه استثنایی را رقم زد.

ویدئو: 345428

صالحی در تمرینات، با پرتاب کردن توپ والیبال از فاصله دور به یک سبد و وارد شدن شدن آن در سبد، یک شاهکار را رقم زد و باعث شد جایزه صد دلاری را امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی دریافت کند. کاری که دیگر ملی پوشان از انجام آن نا توان بودند، این لیبروی آماده این روزهای تیم از پس آن بر آمد.

صالحی ابتدا توپ را با پرتاب دست وارد سبد کرد و بعد در حالی که مشغول خوشحالی بود با پا ضربه‌ای به توپ زد که این شوت هم در کمال ناباوری و از فاصله بسیار دور وارد سبد شد.

آرمان صالحی در حال حاضر در بین ملی پوشان، بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشته است. در آماری که فدراسیون جهانی والیبال در لیگ ملتها تا پایان هفته دوم منتشر کرده، صالحی در رتبه دوم بهترین دریافت کنندگان قرار دارد. صالحی با ۴۸ دریافت موفق درخشش ویژه‌ای داشته و به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا در پست لیبرو معرفی شده است. تنها مارتین بوژیلوف از بلغارستان با ۴۹ دریافت موفق توانسته از او پیشی بگیرد.

این لیبرو اگر در هفته سوم لیگ ملتها دریافت های موفق خود را همچون دو هفته قبل ادامه بدهد بدون شک می‌تواند در رتبه نخست والیبال لیگ ملتها در این بخش قرار بگیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا