ورزش

مارتینو: مسی و بوسکتس برای تعطیلات به میامی نمی‌آیند

جراردو مارتینو در اولین مصاحبه به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی گفت لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در این تیم با نگاه ویژه روبرو نشده و باید با دیگر بازیکنان رقابت کنند.

به گزارش “ورزش سه”، جراردو مارتینو که دیشب رسما به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی انتخاب شد دقایقی پیش در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد. 
همانطور که انتظار می‌رفت بیشتر سوالها از مارتینو درباره ستاره بزرگ اینترمیامی، لیونل مسی، و همچنین سرخیو بوسکتس بود که تاتا مارتینو سابقه کار با آنها در بارسلونا را دارد. مارتینو سعی کرد به شایعات درباره اینکه مسی و بوسکتس به خاطر نام‌شان در این تیم شرایط ویژه‌ای خواهند داشت پایان بدهد. او گفت شک ندارد مسی و بوسکتس برای کسب موفقیت به آمریکا آمده‌اند و باید مثل همه بازیکنان اینترمیامی با هم‌تیمی‌هایشان رقابت کنند. 

1892547

سرمربی جدید اینترمیامی در این نشست گفت:” من دیروز با سرخیو بوسکتس صحبت کردم. قبل از آن هم با لئو صحبت کرده بودم. در صحبت با هر دوی آنها در این باره صحبت کردیم که لئو و سرخیو برای کسب موفقیت به آمریکا می‌آیند و قصد دارند رقابت کنند. رقابت در بالاترین سطح. گاهی اوقات گفته می‌شود میامی شهر تعطیلات است و گویا آنها برای سپری کردن تعطیلات دائمی به اینجا می‌آیند. ولی این درست نیست ما برای رقابت اینجا هستیم”. 

1892546

تاتا مارتینو در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:” سرخیو و مسی هر دو مدتی پیش قهرمان شده‌اند. لئو در جام جهانی به قهرمانی رسیده و سرخیو هم قهرمان لیگ اسپانیا شده است. هر دوی آنها کسانی نیستند که برای خوش‌گذرانی به اینجا بیایند. لئو و سرخیو فوتبالیست‌هایی هستند که رقابت‌جویی در خون‌شان است و این به شما ثابت خواهد شد”. 
مارتینو در فصل 14-2013 سرمربی لیونل مسی در بارسلونا بود و در سالهای 2014 تا 2016 هم در تیم ملی آرژانتین به عنوان سرمربی با لئو کار می‌کرد. او در زمان حضور روی نیمکت بارسا سابقه کار با سرخیو بوسکتس را هم داشته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا