ورزش

ماموریت غیرممکن اونای امری برای خرید ستاره یووه

استون ویلا می‌خواهد فدریکو کیه‌زا را از یوونتوس بخرد اما مدیران این باشگاه می‌دانند که راضی کردن ستاره ایتالیایی کار دشواری است.

به گزارش “ورزش سه”، کیه‌زا یکی از بهترین ستاره‌های هجومی فوتبال ایتالیا است و بعد از یک فصل سخت، به دنبال ترک یووه است و قصد دارد به تیمی ملحق شود که فرصت بازی در اروپا را در اختیارش بگذارد.

استون ویلا که به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کرده، بعد از دیدن موفقیت وستهم در این مسابقات قصد دارد پا جای پای این تیم لندنی بگذارد و بنابراین در بازار تابستانی به دنبال جذب چند بازیکن بزرگ است.

اونای امری، مربی ویلا، شرایط کیه‌زا در یووه را زیر نظر دارد و آماده ارائه پیشنهاد برای خریدن او می‌شود. دو سال دیگر از قرارداد این ستاره ملی‌پوش با یوونتوس مانده ولی باشگاه‌های بزرگ اروپا در کنار ویلا صف کشیده‌اند.

1890794

کیه‌زا حدود 10 ماه از فصل قبل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما همین حالا هم لیورپول، نیوکسل و بایرن مونیخ در میان مشتریان این بازیکن هستند. رسانه‌های ایتالیا گزارش کرده‌اند او در تورین ناراضی است و مشتریانش می‌توانند با پرداخت 38 میلیون پوند او را بخرند. به این ترتیب، ویلا به عنوان چهارمین تیمی که این ستاره ایتالیایی را می‌خواهد، دست به کار شده.

ویلا توانایی پرداخت رقم خرید کیه‌زا را دارد اما می‌داند که راضی کردن این بازیکن برای پیوستن به این تیم کار دشواری است، اگرچه غیرممکن نیست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا