ورزش

مجازات بی‌رحمانه بکام برای منتقد مسی!

قرارداد مارسمن بیچاره را فسخ کردند

باشگاه اینترمیامی قرارداد نیک مارسمن را بعد از اظهارات بحث برانگیزش در مورد لیونل مسی فسخ کرد.

به گزارش “ورزش سه”، نیک مارسمن تصور نمی کرد با یک اظهار نظر ساده در مورد لیونل مسی، آینده خود را در اینترمیامی خراب کند. محبوبیت فوق ستاره آرژانتینی اما فراتر از این حرف‌هاست و باشگاه اینترمیامی در حمایت از او قرارداد مارسمن را فسخ کرد.

دروازه‌بان اینترمیامی ماه گذشته در مورد حضور لیونل مسی در اینترمیامی گفته بود: “من شخصا فکر می کنم که این باشگاه برای آمدن مسی آماده نیست. ما یک ورزشگاه کوچک و موقت داریم که مردم هر موقع دلشان خواست می توانند وارد زمینش شوند و دروازه ای هم وجود ندارد. در ورزشگاه هیچ خبری از امنیت نیست و فکر می کنم اینترمیامی آماده انتقال مسی نیست.

1906658

باشگاه اینترمیامی به خاطر این اظهارات بحث برانگیز که خارج از چارچوب تعیین شده برای اظهارنظر یک بازیکن است، قرارداد مارسمن را فسخ کرد. MLS به هر باشگاه در هر فصل اجازه فصل با تنها یک بازیکن را می دهد و اینترمیامی از این فرصت با کنار گذاشتن مارسمن استفاده کرد تا نشان دهد در مورد لیونل مسی با کسی شوخی ندارد.

باشگاه اینترمیامی در سایت رسمی خود خبر فسخ قرارداد مارسمن را اعلام کرد. این دروازه بان هلندی در سال 2021 به اینترمیامی پیوست و تا کنون 32 بار برای این تیم به میدان رفته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا