ورزش

محرمی: دوست داشتم تیم برانکو برنده شود

همه چیز برای کار بزرگ ایران مهیاست

صادق محرمی می‌گوید تیم ایران برای خلق اتفاق بزرگ پا به جام ملتها گذاشته است.

به گزارش “ورزش سه”، صادق محرمی، مدافع راست تیم ملی شب گذشته در ارتباط تصویری با برنامه فوتبال برتر در مورد بازی ایران مقابل فلسطین گفت: بازی‌های اول شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود پیش بینی کرد که چطور از آب در می‌آید ولی خدا را شکر شرایط تیمی ما خوب بود و همه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. مهمتر از هر چیز برد بازی بود که آن را به دست آوردیم.

محرمی در مورد اینکه آیا بازیکنان ایران نگران مصدومیت در این بازی هم بودند گفت: من اینطور فکر نمی‌کنم. بعد از اینکه سه هیچ جلو افتادیم تمام تلاش‌مان را داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم و حتی گل دریافت نکنیم. روی یک اتفاق گل دریافت کردیم. برای ما فرقی نمی‌کند زمانی که در بازی هستیم با توان ۱۰۰ درصد بازی می‌کنیم و به فکر اینکه قرار است مصدوم بشویم یا چه اتفاقی بیفتد نیستیم.  

او در مورد اینکه در بازی عمان و عربستان دوست داشت کدام تیم برنده شود گفت: قطعا دوست داشتم تیم برانکو ببرد.

محرمی در مورد هنگ کنگ گفت: تیم دونده‌ای دارند و باید با تمام توان برویم. باید بازی به بازی پیش برویم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

محرمی در مورد شرایط ایران گفت: الان همه چیز مهیاست که اتفاقی را که منتظرش بودیم در اینجا رقم بزنیم. هم از نظر رفاقت و هم از نظر فنی شرایط‌مان خوب است و همه چیز مهیاست که بتوانیم یک کار بزرگ را رقم بزنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا