ورزش

محرمی و دینامو یک بازی تا قهرمانی در کرواسی

دینامو زاگرب در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی خود مقابل اوسی‌یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ یک کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب با انجام یک مسابقه به پایان رسید که طی آن، تیم دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را برای دهمین بازی پیاپی در ترکیب نداشت، در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف تیم رده سومی اوسی‌یک رفت.

یاران محرمی که هایدوک اسپلیت رده دومی را با یک امتیاز کمتر پشت سر خود می‌دیدند و فقط به دنبال کسب پیروزی در تقابل حساس با اوسی‌یک بودند، توانستند با یک برد قاطعانه این بازی را پشت سر بگذارند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در دیدار مقابل اوسی‌یک که حریف‌اش هم یک اخراجی در نیمه اول داد، به برتری ۳ بر صفر دست یافت تا ۷۳ امتیازی شود و صدرنشین لیگ یک کرواسی بماند.

دینامو زاگرب در شرایطی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل شرایط خوبی دارد که بخاطر فاصله چهار امتیازی با هایدوک اسپلیت رده دومی، در صورت پیروزی در دیدار هفته آینده مقابل سیبنیک، قهرمانی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک کرواسی را قطعی خواهد کرد.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که در فصل جاری لیگ یک کرواسی ۹ بار به میدان رفته، برای ششمین بازی پیاپی حتی به‌عنوان یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه نشد و تا پایان دیدار مقابل اوسی‌یک نیمکت‌نشین بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا