ورزش

محمدی‌راد: یک بازی دیگر مانده و باید بجنگیم/ زرینی: با یک برد جایزه نمی‌دهند

سرمربی سپاهان بعد از شکست مقابل پیکان گفت: توقع بیشتری از خودمان داشتم و انتظار نداشتم مسابقه را خوب شروع نکنیم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال سپاهان اصفهان در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان شکست خورد.

رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان پس از شکست تیم خود گفت: توقع بیشتری از خودمان داشتم. انتظار نداشتم مسابقه را خوب شروع نکنیم. در ست اول هیجان زیادی در مسابقه ما بود اما در ست دوم و سوم بازی را خوب شروع و تا امتیاز ۲۰ به خوبی مدیریت کردیم اما در ادامه نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم. روز خوب پیکان هم بود و والیبال خوبی به نمایش گذاشت. به این تیم تبریک می‌گویم.

او در ادامه افزود: یک فرصت دیگر داریم و باید با تمام توان بجنگیم. سعی می‌کنیم بازیکنان را برای بازی بعد آماده کنیم.

محمدی‌راد در مورد وضعیت مصدومیت فرهاد قائمی گفت: فرهاد قائمی تنها سه یا چهار روز است که همراه تیم تمرین می‌کند و شرایط بازی روی تور را ندارد. سعی کردیم از او انتهای زمین برای دریافت توپ استفاده کنیم و این کار را هم کردیم.

او در مورد ضعف سرویس تیم خود در این بازی گفت: یکی از نقاط قوتمان در طول فصل سرویس‌های خوبمان بود اما امروز نتوانستیم استفاده کنیم. نظم خوبی هم در دفاع نداشتیم.

حمزه زرینی: با یک برد جایزه نمی‌دهند

حمزه زرینی، بازیکن تیم پیکان هم در مورد پیروزی تیم خود گفت: در این یک هفته تیم ما خیلی خوب تمرین کرد. سپاهان هم تیم خیلی بزرگی است. جدا از گیم اول که اتفاق بود و اختلاف امتیاز زیاد شد، در دو گیم دیگر پایاپای پیش رفتیم و خوشبختانه بردیم.

او افزود: سپاهان تیم خوب و بزرگی است و با برنامه کار می‌کند. تیم ما هم زحمت کشید و نتیجه زحماتش را گرفت اما با یک برد هیچ جایزه‌ای نمی‌دهند. سه بازی در این مرحله داریم و این برد را فراموش می‌کنیم تا بازی دوم را هم خوب تمام کنیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا