ورزش

محمدی گل زد، شجاع و کنعانی بردند

السیلیه علی‌رغم گلزنی مهاجم ایرانی خود مقابل الاهلی شکست خورد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته نُهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه با بهره‌مندی از مهرداد محمدی در ترکیب و خط حمله‌اش داشت، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در شرایطی در ورزشگاه حمد بن خلیفه مقابل الاهلی قرار گرفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی این تیم بودند.

یاران کنعانی و شجاع که طی هفته گذشته لیگ ستارگان قطر نمایش ضعیفی داشتند و طی چهار مسابقه پیاپی سه تساوی و یک شکست در کارنامه‌شان به ثبت رسیده بود، در دقایق ۳۷ و ۶۴ روی اشتباه‌های پیاپی در خط دفاعی السیلیه توسط عمر سیکو و سفیان هنی به دو گل دست پیدا کردند و پیش افتادند.

مهرداد محمدی که نخستین گل خود با پیراهن السیلیه را در رقابت‌های جام اوریدو به ثمر رسانده و به دنبال گلزنی در لیگ ستارگان همراه این تیم بود، توانست با گرفتن پنالتی، این کار را مقابل یاران شجاع و کنعانی انجام دهد.

مهاجم ایرانی السیلیه در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده این مسابقه با تکل مدافع تعویضی الاهلی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و مهرداد محمدی با فریب گلر حریف و شوت زمینی به سمت راست خود گل اول تیمش را بزند.

السیلیه با وجود درخشش و گلزنی مهرداد محمدی، در نهایت این مسابقه خانگی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد تا چهار امتیازی بماند و در قعر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و یاران شجاع و کنعانی هم با این برد ۱۳ امتیازی شدند و موقتا به رتبه چهارم صعود کردند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا