ورزش

محمد نوازی: بازی سختی پیش رو داریم/ می‌خواهیم با دست پر به اراک برگردیم


مربی تیم آلومینیوم اراک در صحبت‌های پیش از بازی با فجر سپاسی در مشهد گفت: می خواهیم با دست پر به اراک برگردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد نوازی مربی تیم آلومینیوم اراک در صحبت‌های پیش از بازی با فجر سپاسی در مشهد گفت:کار خیلی سختی پیش رو داریم. چون با تیمی بازی دایم که تیمی زخم خورده است و بازی با اینگونه تیم ها که نتایج قابل قبولی نگرفته بودند و جدیدا به کادر فنی آنها هم اضافه شده سخت است، اما با توجه به آنالیزی که از این تیم داشته ایم و نکاتی که در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده ایم، آماده این مسابقه هستیم.

وی افزود: بعد از پیروزی مقابل تراکتور و در تعطیلات توانستیم تمرینات خیلی خوبی را از نظر آمادگی جسمانی داشته باشیم. فکر می کنم بتوانیم مزد این چند روز تمرینات خوب را با گرفتن سه امتیاز بازی بگیریم و دست پر به اراک برگردیم. رسیدن به این موضوع نیازمند این است که همگی دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

نوازی در پاسخ به این که چقدر امیدوار به کسب 3 امتیاز بازی است، خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که این تیم را به جایگاه اصلی اش و جایگاه خیلی خوبی که داشت برگردانیم. این تیم از لحاظ روحی و روانی مشکل داشت و در این مدت به روند خوب خود بازگشته است.

وی با اشاره به این که هر ۲ تیم در مشهد مهمان هستند، افزود: فکر می کنم این شرایط بیشتر به نفع ما خواهد بود تا فجرسپاسی. اگر شرایط تیم ما به لحاظ روحی و روانی مناسب باشد، می توانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم و امیدواریم آن چیزی که کادرفنی از بازیکنان درخواست کرده در زمین پیاده کنند.

انتهای پیام/



مربی تیم آلومینیوم اراک در صحبت‌های پیش از بازی با فجر سپاسی در مشهد گفت: می خواهیم با دست پر به اراک برگردیم.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا