ورزش

مدافع باتجربه فوتبال ایران لژیونر شد

کعبی: همه چیز برایم بد رقم خورد

او دومین کعبی مشهور فوتبال ایران است. مدافعی خوش‌تکنیک و شوت‌زن که در اغلب تیم‌های خوزستانی نمایش داده و حالا در عراق بازی می‌کند.

به گزارش “ورزش سه” عقیل که در نیم فصل اول در استقلال خوزستان بازی می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: نیم فصل اول به چند دلیل برایم هم خوب بود هم بد، من در نیم فصل نزدیک به هشت بازی فیکس بودم و عملکرد بدی نداشتم اما در این چند بازی فقط یک برد آوردیم ولی فوتبال خوبی بازی کردیم. بیشتر بازی نکردم چون من از ناحیه کشاله ران مصدوم شدم و یک ماه بیشتر با تیم نبودم و نتوانستم به تیم کمکی کنم. بعد از برگشتنم تقریبا دو یا سه هفته بود با تیم تمرین می‌کردم که در تمرین با یکی از بازیکنان برخورد داشتم و دماغم شکست که تقریبا ده روز نتوانستم تمرین کنم تا همه چیز برایم بدتر بشود.

او ادامه داد: من با مربیان زیادی کار کردم و نظر مربی همیشه برای من قابل احترام بود و هست. من چند بازی روی نیمکت استقلال بودم و همیشه به بچه‌ها انگیره می‌دادم. می‌توانید از خود پورموسوی بپرسید. همیشه در تمرین بهترین بودم که بتوانم نظر مربی را جلب کنم ولی نشد که آنجا بمانم و برای مجموعه استقلال خوزستان آرزوی موفقیت می‌کنم.

1992513

این بازیکن که به عضویت تیم کربلا درآمده درباره بازی در لیگ عراق می‌گوید: من برای اولین‌بار لژیونر شدم و به لیگ عراق آمدم. نمی‌گویم لیگ قوی ایست ولی مطمئن باشید جای پیشرفت دارد. از زمین بازی و تمرین تا توپ بازی که استاندارد است را دارند و امسال به لیگشان ویدئو چک اضافه کردند. من چند پیشنهاد از لیگ یک ایران داشتم و واقعیتش دوست نداشتم بروم. لیگ برتر هم می‌توانستم منتظر بمانم ولی تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بروم و اینجا خودم را پیدا کنم. من بازیکنی نیستم که تبلیغ خاصی رویم باشد و همیشه با زحمت در این فوتبال پیش رفته‌ام و امیدوارم در عراق کارم را برای تیمم خوب انجام بدهم.

کعبی در مورد جو ورزشگاه و وضعیت چمن عنوان کرد: جو ورزشگاه را در ایران در بازی مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور دیدم ولی اینجا یک صدا از دقیقه یک تا پایان بازی بی‌وقفه تشویق می‌کنند و جو را برای تیم‌ها سنگین می‌کنند. من به شخصه در زمین خودمان غریب بودم چون بازی اولمان بود. در مورد چمن هم اینکه بسیار مطلوب و بازی کردن در آن راحت است.

او در خصوص دستمزد گفت: اینجا آنچنان پولی نمی‌دهند که بازیکن بخواهد لیگ برتر ایران را رها کند بیاید. ماه به ماه پول می‌دهند.

این بازیکن در مورد سرمربی‌شان گفت: مربی ما آقای سعد مربی خوبی است خودش در لیگ ایران در تیم پگاه بازی کرده. نکات خوبی بلد است ولی ابزارش را ندارد. بازیکنان بدی نداریم و می‌توانیم با همین بازیکنان رتبه خوبی کسب کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا