ورزش

مدافع تراکتور، حرف‌های انگیزشی و ادعای قهرمانی!

شایستگی هواداران چیزی جز صدرنشینی نیست؛

آرش قادری مدافع تیم تراکتور می‌گوید که این تیم شانس بالایی برای موفقیت در این فصل خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی مقابل سپاهان شکست خورد که مدافع این تیم آرش قادری، یکی از گل‌های این بازی را با ضربه سر به ثمر رساند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و فکر می‌کنم شایسته این باخت نبودیم  تمام تلاشمان را در ادامه بازی برای جبران کردیم و به نظرم حتی فرصت برد را هم داشتیم اما به هر حال این بازی تمام شده و باید به فکر بازیهای بعدی باشیم.

قادری در مورد عملکرد خودش عنوان کرد: ما تیمی هجومی هستیم و آقای بردیف همیشه می‌گوید باید زیبا و هجومی بازی کنیم و نتیجه بگیریم و در همین راستا ما مدافعان هم در ضربات ایستگاهی جلو می‌کشیم. گلی هم که من زدم زحمت همه بچه‌ها بود و در فوتبال نمی‌توانیم بگوییم که کاری مربوط به یک فرد است. خداراشکر که توانستم گل بزنم اما حیف که این گل منجر به نتیجه برای تیم نشد.

او درباره نتایج این فصل تراکتور اظهار داشت: وقتی در مورد نتایج تراکتور صحبت می‌کنیم باید به خاطر داشته باشیم که ما این فصل تغییرات زیادی داشتیم و سرمربی جدیدی هم به تیم آورد و برای همین باید زمان بیشتری به تیم داده شود. اما در کل فکر می‌کنم تراکتور شایسته نتایج بهتری بوده و این را نسبت به نمایش تیممان می‌گویم و امیدوارم در ادامه به حقمان برسیم.

مدافع تراکتور درباره وضعیت تمرینات تیم گفت: ما حداکثر تلاشمان را در تمرینات انجام می‌دهیم و امروز هم دومین جلسه تمرینی را داشتیم و من هم در کنار دیگر بازیکنان تلاش می‌کنم خواسته‌های آقای بردیف را انجام بدهم. ما یک تیم هستیم و متحدانه جلو می‌رویم و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

آرش قادری درباره دیدار با ملوان گفت: ملوان اگرچه شاید نتایج خوبی نگرفته باشد اما بسیار تیم خوبی است و دیدید که مقابل پرسپولیس هم چه عملکرد خوبی داشتند. ما به این تیم و کادرفنی و بازیکنانش احترام می‌گذاریم اما در این بازی نیاز مبرمی به سه امتیاز داریم و هر طور که شده باید برنده شویم. ما به دنبال این هستیم که جزو سه تیم بالای جدول باشیم و شک نکنید که شایستگی تراکتور و هوادارانش چیزی جز قهرمانی نیست.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا