ورزش

مدافع مس: صحنه‌های زشت اراک را فراموش می‌کنم

این اقدام، کار معدود تماشاگر نماها بود

مدافع مس رفسنجان نسبت به برخی شعارهایی که علیه او و تعدادی دیگر از بازیکنان تیمش داده شد، واکنش نشان داده است.

به گزارش “ورزش سه”، در اواخر مسابقه روز گذشته آلومینیوم اراک و مس رفسنجان برخی هواداران اراکی شعارهایی را علیه برخی بازیکنان تیم نارنجی‌پوش سر دادند. یکی از بازیکنانی که علیه او شعار داده شد، رامتین سلیمان‌زاده مدافع باتجربه مسی‌ها است.

سلیمان‌زاده که چند سال در آلومینیوم اراک توپ زده و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بردست داشته، با انتشار تصاویری از مصدومیت شدید خودش با پیراهن آلومینیوم در اینستاگرامش نوشت: «با سلام و احترام، قبل از هر چیز باید از تماشاگران خوب هر دو تیم که با شور و هیجانشون به زیبایی بازی کمک کردند تشکر کنم خصوصا هوادارای عزیز مس که مسیر طولانی رو برای حمایت از تیم محبوبشون تا اراک طی کردن.»

او ادامه داد: «خطاب به هواداران فهیم آلومینیوم باید بگم، فراموش نمی‌کنم که حضور در باشگاه آلومینیوم و همراهی مردم خونگرم اراک چه تاثیری در زندگی فوتبالی من داشته و از یاد نمی‌برم چه روزهای خوبی رو در کنار هم سپری کردیم. با شناختی که از هواداران اصیل و با فرهنگ آلومینیوم دارم حساب یک عده معدود تماشاگر نمای بی‌اخلاق و شعارهای ناپسند بازی دیشب رو از شما جدا می‌دونم و به حرمت روزها و خاطرات خوبی که در کنار هم داشتیم این صحنه‌های زشت و تلخ رو فراموش می‌کنم.»

سلیمان‌زاده در پایان افزود: «امیدوارم تیم خوب آلومینیوم در فصل آینده باعث خوشحالی و افتخار مردم فوتبال‌دوست اراک باشه.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا