ورزش

مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی پهلوان هستند/ باید کمر همت ببندیم

غفور کارگری:

رییس کمیته ملی پارالمپیک با بیان این که مدال آوران بازی های پاراآسیایی پهلوان هستند گفت: برای موفقیت در رویدادهای آینده باید کمر همت ببندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غفور کارگری در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی گفت: از عزیزان زحمتکش شهرداری بابت برگزاری این مراسم تشکر می کنم. این مراسم باعث جمع شدن دوباره اهالی ورزش جانبازان و توان‌یابان شد.

وی با اشاره سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گلت: در مورد این شهید صحبت زیاد شده اما هنوز ابعاد وجودی او را درک نکرده ایم. اخیرا هم یکی دیگر از سرداران بزرگ را از ما گرفتند. من شهید رضی را می شناختم. مورد اعتماد ویژه حاج قاسم بود و کارها را به او می سپرد. واقعا مفتخر هستیم در خدمت فرزند ایشان هستیم که در این مراسم حضور دارند.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: از تمام کسانی که افتخارات هانگژو را رقم زدند، تشکر می کنم، از رویای فدراسیون ها، انجمن ها، هیات های استانی، مربیان شهرستان ها، رسانه ها و تمام کسانی که کمک کردند این افتخارات رقم بخورد، تشکر می کنم.

کارگری خطاب به ورزشکاران گفت: شما پهلوان هستید، موفق شدید ۱۳۱ مدال بگیرید و برای اولین بار نایب قهرمان بازی ها شدید. ۴۴ مدال طلا گرفتید که ۲۲ مدال با رکوردشکنی بود، یعنی معدل ۵۰ درصد و به همین دلیل می گویم پهلوان هستید.

رییس کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: توسل شما ورزشکاران به ائمه زبانزد شده است، با این توسل در فضای معنوی رقابت کردید و همین رمز پیروزی شما شد.

کارگری با اشاره به سه رویداد پیش رو گفت: بازی های پارالمپیک تابستانی، پاراآسیایی جوانان و پاراآسیایی ۲۰۲۶ را پیش رو داریم که هر سه رویداد سخت است.برای نتیجه گرفتن در این رویدادها باید کمر همت ببندیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا