ورزش

مدیر تیم‌های ملی: باید در بازی‌های آسیایی از حیثیت دوومیدانی ایران دفاع کنیم


مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: امیدوارم در این دو ماهی که تا شروع بازی‌های آسیایی باقی مانده رسیدگی بهتر صورت بگیرد تا در آنجا ملی پوشان از حیثیت دوومیدانی ایران دفاع کنند.

هادی سپهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزسشی خبرگزاری فارس، در مورد کسب مدال توسط دوومیدانی کاران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: روز گذشته روز خوبی برای کاروان ایران بود و بچه ها توانستند مدال هایی را کسب کنند. مهدی صابری در پرتاب وزنه عملکرد و رکورد خوبی داشت و مدال با ارزش نقره را کسب کرد. در 100 متر بانوان هرچند انتظار داشتیم که دو مدال بگیریم که یک مورد اتفاق افتاد و فرزانه فصیحی صاحب نقره شد. در 100 متر مردان هم تفتیان برنزی شد و نتیجه او هم نسبتا خوب بود.

وی ادامه داد: نسبت به دوره قبل در دوحه قطر که دو مدال گرفتیم این دوره بهتر بوده و فعلا سه مدال را کسب کرده ایم و برای دوومیدانی که کمیته ملی المپیک هیچ مدالی روی آن حساب نمی‌کرد تا الان خوب بوده است. با توجه به تغییر و تحولاتی که در فدراسیون صورت گرفت شرایط رسیدگی به ورززشکاران کاملا تغییر کرده و انگیزه‌ها بالا رفته است. امکانات اولیه‌ای که از آنها دریغ شده بود را به دست آورده‌اند.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در خصوص اینکه شرایط را برای بازی های آسیایی چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در حال حاضر در آسیا رقابت بسیار نزدیک و سنگینی بین چین و ژاپن وجود دارد و مدال های زیادی را کسب کرده‌اند. بچه های ما قطعا تا آن زمان به آمادگی کامل می‌رسند. با توجه به مسابقاتی که دیدم به عنوان مثال حمیده اسماعیل نژاد در مقدماتی و نیمه نهایی 100 متر رکوردهای خوبی را زد، اما در فینال نتوانست نتیجه بگیرد، به خاطر همین نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد.

سپهرزاد تاکید کرد: در مجموع بچه ها با این شرایط و امکاناتی که داشته اند با قدرت جنگیدند و نتایج خوبی گرفتند و امیدوارم در این 2 ماهی که تا شروع بازی‌های آسیایی باقی مانده رسیدگی بهتری صورت بگیرد تا در آنجا ملی پوشان بتوانند از حیثیت دوومیدانی ایران دفاع کنند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا