ورزش

مرادی: دلیل جدایی از سپاهان را بعدا می گویم

شمس آذر یکی از هشت تیم بالای جدول

مهاجم فصل گذشته سپاهان امسال به تیمی پیوسته که آقای گل رقابت های لیگ یک فصل گذشته که رکورد گلزنی در مسابقات را شکست هم آنجاست.

به گزارش”ورزش سه” داستان زندگی حرفه ای عیسی مرادی مهاجم 25 ساله این فصل  شمس آذر قزوین جالب توجه است. چیزی شبیه مار و پله البته در مسیر صعودی یا طی کردن یک شبه،  راه صدساله. او که در رقابت های لیگ 3 دو فصل پیش توانست عنوان اقای گلی را با تیم نفت ایرانیان به دست بیاورد در حالی که فصل گذشته را به تیم خوشه طلایی ساوه پیوسته بود یک بازی دوستانه زندگی اش را تغییر داد. او برای بازی با تیم سپاهان نوین به اصفهان رفته بود که عملکردش نظر ژوزه مورایس را جلب کرد و عضوی از تیم پرستاره فصل گذشته بود. او البته کم فرصت بازی پیدا کرد با اینحال نسبت به میزان دقایقی که در زمین بوده عملکرد نسبتا خوبی را در اولین سال حضورش در لیگ برتر از خود به جا گذاشته است. این مهاجم اهل زنجان فصل گذشته تنها در یک بازی و آن هم برابر آلومینیوم 90 دقیقه در زمین بود و گل مساوی سپاهان را هم به ثمر رساند. او در بازی برابر تراکتور هم در یک نیمه حضورش دو گل برای تیم مورایس به ثمر رساند. او در پایان فصل از سپاهان جدا و به شمس آذر پیوسته است:” راستش می خواستم بازی بیشتر به من برسد. از تیم های دیگری هم پیشنهاد داشتم اما شمس آذر را ترجیح دادم.” 

او افزود:” پارسال آقای شهاب زندی مدیرعامل و آقای سعید دقیقی سرمربی شمس آذر من را می خواستند اما قسمت نشد که بیایم.” با اینحال در پایان فصل او از سپاهان جدا شد. طلایی ها در این فصل تیمشان را با محوریت بازیکنان باتجربه بسته و بعد از انتقال عیسی آل کثیر، کاوه رضایی، رضا شکاری و ماندن شهریار مغانلو به نظر رقابت در خط حمله برای مرادی کاری دشوار بوده است:” آقای مورایس نظرش این بود که به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم و بعد به سپاهان برگردم. گف دوست ندارد که من نیمکت نشین باشم.” 

1900588

او درباره دلایل بازی نکردنش در سپاهان هم گفت:” شرایط در سپاهان خاص بود و البته شهریار مغانلو هم حضور داشت. البته من چند بازی انجام دادم و 3 گل هم زدم. اما خب یک مسایلی پیش آمد که بهتر است چیزی نگویم اما خب جایی که شهریار مغانلو هست رقابت وبازی کردن هم سخت است.” 

مهاجم جوان دلایل جدایی اش را ترکیب از مسایل مختلف می داند:” جدایی ام هم فنی بود و هم غیرفنی که بعدا راجع به آن صحبت می کنم.” او که در اولین سال حضورش در تیم پرمهره سپاهان کمتر فرصت بازی یافت و با اینحال سه گل زد این فصل باید با رحمان جعفری که با 24 گل رکورد مسابقات را شکسته و آقای گل لیگ یک شده رقابت کند:” لیگ یک خیلی با لیگ برتر فرق دارد. البته رحمان فصل قبل خوب گل زده و رکورد را شکسته اما معتقدم لیگ برتر خیلی متفاوت از لیگ یک است. مدافعان و دروازه بان های خوب و بازیکنانی که تجربه ملی دارند کار را خیلی در لیگ برتر سخت و متفاوت کرده اند. امیدوارم رحمان زودتر از مصدومیت برگردد و بتوانیم دو نفری بجنگیم رقابت کنیم.” 

شمس آذر فصل گذشته چند هفته مانده به پایان رقابت های لیگ یک به مقام قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعود کرد. مهاجم جدید این تیم در این باره گفت:” امسال هم شمس آذر تیم خوبی است. مهره های اصلی حفظ شدند، چند بازیکنی که جدا شدند به تیم های خوبی رفتند. من خیلی به این تیم امیدوارم، تیم جوانی هستیم و می توانیم جزو هشت تیم بالای جدول باشیم.” 

او افزود:” من از همین چهاربازی تدارکاتی تیم نظر می دهم و می گویم می توانیم جزو هشتیم باشیم. بچه ها از نظر بدنی و فنی خیلی خوب هستند. بازیکنان خوبی اضافه شده ند. سال خوبی برای شمس آذر است و این تیم امسال صددرصد در لیگ برتر می ماند.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا