ورزش

مربی فوتسالی آماده ماجراجویی در لیگ برتر فوتبال!

بودجه کم باعث جدایی اردلان؛

اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم، اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.

به گزارش “ورزش سه”، صبح امروز خبر جدایی رسمی نیلوفر اردلان از پیکان اعلام شد تا این مربی بعد از کسب دو قهرمانی با تیم فوتسال زنان پیکان، حالا به دنبال ماجراجویی جدید که به احتمال زیاد در لیگ فوتبال خواهد بود، باشد.

1903461

اردلان در خصوص جدایی غیرمنتظره‌اش از جمع خودروسازان گفت: واقعا دوست داشتم بعد از دو قهرمانی همچنان به همکاری با پیکان ادامه دهم اما آن‌ها اعلام کردند که نسبت به سال گذشته افزایش بودجه‌ای ندارند و با توجه به شرایط موجود، امکان ادامه همکاری برای شخص بنده فراهم نبود. او ادامه داد: اینجا می‌خواهم ابتدا از کادرفنی خودم و سپس مدیران باشگاه که در طول ۲ سال گذشته همواره از فوتسال زنان حمایت کردند تشکر کنم و برای باشگاه پیکان هم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

اردلان در خصوص اینکه آیا گمانه‌زنی‌ها در خصوص پیوستن او به تیم فوتبال زنان سپاهان صحیح است یا خیر گفت: هیچ‌چیز تا الان رسمی نشده است و من آماده ماجراجویی جدید در فوتبال هستم، اما چیزی تا الان قطعی نشده است. همیشه در طول این سال‌ها سدشکن بودم و الان هم دوست دارم وارد این چالش جدید بشوم و خودم را محک بزنم.

1903460

او در پایان با اشاره به اینکه منتقدانش می‌گویند با توجه به سابقه موفق فوتسالی او، بهتر است در فوتسال به کارش ادامه دهد و تجربه هدایت تیم فوتبال را ندارد گفت: همان‌طور که می‌دانید من یک آکادمی فوتبال در تهران دارم و هر روز درحال آموزش به شاگردانم بر روی چمن هستم. همچنین مدرک مربیگری A آسیا را دارم که بالاترین مدرک مربیگری است. پیش از این هم تیم‌های زیر ۱۶ سال و زیر ۲۰ سال را هدایت کردم. همچنین در زمان آقای حسین عبدی که مشاور تیم ملی بزرگسالان زنان بودند، من همراه ایشان بودم و در تمام این سال‌ها در کلاس‌های دانش افزایی و… حضور مستمر داشتم. با این اوصاف فکر می‌کنم برای حضور در لیگ برتر فوتبال زنان هم واجد شرایط باشم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا