ورزش

مربی محبوب به سلتیک برمی‌گردد

سلتیک در مراحل پیشرفته مذاکره با برندان راجرز است تا این مربی 50 ساله اهل ایرلند شمالی را به عنوان مربی جدید خود انتخاب کند.

به گزارش “ورزش سه”، هنوز هیچ قراردادی بسته نشده اما سلتیک، برندان راجرز را گزینه اصلی خود می‌داند و مذاکره بین دو طرف بسیار پیش رفته است. قهرمان اسکاتلند به دنبال مربی است تا جای خالی آنگه پوستکوگلو را پر کند.

پوستکوگلو بعد از قهرمانی دوباره با سلتیک در اسکاتلند، این تیم را ترک کرد و به تاتنهام ملحق شد. راجرز می‌تواند جانشین مناسبی برای پوستکوگلو باشد چون قبلا با سلتیک نتایج درخشانی گرفته است.

او بین سال‌های 2016 تا 2019 هفت جام داخلی را با سلتیک فتح کرد، از جمله در فصل اول حضورش در این تیم در مسابقات داخلی اسکاتلند بدون باخت ماند و دو فصل پیاپی توانست سه‌گانه داخلی را ببرد.

1887247

با این حال او در میانه فصل 19-2018 تیم را ترک کرد تا به لیگ برتر انگلیس برود و روی نیمکت لستر بنشیند. در آن زمان گروهی از هواداران سلتیک در اعتراض به این کار، بنرهایی را علیه راجرز به ورزشگاه بردند و او را به خاطر وفادار نبودن به تیم مورد انتقاد قرار دادند.

راجرز که گفته سلتیک تیم محبوبش است، چهار سال را در لستر گذراند و آن‌ها را برای اولین بار قهرمان جام حذفی کرد و در مسابقات اروپایی نتایج خوبی کسب کرد، از جمله روباه‌ها را به نیمه نهایی لیگ کنفرانس رساند. با این حال، در این فصل نتایج خوبی نگرفت و در ماه آوریل اخراج شد، اما لستر در نهایت سقوط کرد.َ

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا