ورزش

مربی هوادار: آمده‌ایم مقابل سپاهان زیبا بازی کنیم

داور می‌تواند بهترین فرد مسابقه باشد

ایمان عالمی، دستیار ساکت الهامی، درمورد وضعیت تیم‌شان و غایبین پرتعداد هوادار توضیح داد.

به گزارش “ورزش سه”، ایمان عالمی، مربی هوادار در صحبت‌های ابتدایی خود پیش از بازی با سپاهان گفت: باید عذرخواهی کنیم از بچه‌های خبرنگار اصفهانی عزیز که نتوانستیم به کنفرانس خبری برسیم. ما زمان رسیدن‌مان و تمرین‌مان اجازه نداد به کنفرانس برسیم.

او در مورد بازی گفت: قبل از هرچیز باید عرض کنم که سپاهان یک تیم ریشه‌دار و قهرمان آسیاست و امسال هم بازی‌های خوبی از این تیم دیدیم و شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم. سپاهان تیم قابل احترامی است و ما هم تیم قابل احترامی هستیم و آمده‌ایم که بازی زیبایی مقابل سپاهان داشته باشیم. فردا بهترین نفر زمین، داور خواهد بود که به زیبایی بازی کمک خواهد کرد. بازی سختی برای دو تیم پیشبینی می‌کنم، انشاالله که بازی خوبی را مقابل چشمان هواداران سپاهان داشته باشیم و قابلیت‌های خودمان را نشان دهیم.

1828444

او در مورد غایبان پر تعدادشان گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و باید از همه نفرات‌مان استفاده کنیم. تا الان هم این اتفاق افتاده و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی در اختیار داریم. ما روزی طلب و عبدی را به دلیل محرومیت از دست دادیم. داریوش شجاعیان و طهماسبی هم در بازی قبلی آسیب دیدند و دو بازیکن‌مان هم ملی پوش جوانان هستند ولی جایگزین‌های خوبی داریم. مسعود شجاعی عزیز هم امروز سر تمرین اتفاقی برایش افتاد و پزشک‌ها رویش کار می‌کنند اما چیزی معلوم نیست.

او در مورد شرایط هوادار گفت: ما خوشحالیم که توانسته‌ایم در یک چهارم نهایی باشیم و در لیگ هم شرایط خوبی واریم و دنبال این هستیم شرایط بهتری را ترسیم کنیم و در انتها اتفاق خوبی برای‌مان بیفتد.

عالمی در پایان گفت: ما در بعضی بازی‌ها شاید از داوری صدمه دیدیم و هفته گذشته هم باشگاه بیانیه داد که حق را به حقدار برسانند و در موردش صحبت و پیگیری شود. آقای راکی یکی از داوران خوب کشور است و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشند. سپاهان تیم بسیار خوبی است و ما هم از اول فصل می‌خواستیم فوتبال قابل احترام را نمایش دهیم و دو تیم می‌توانند بازی خوبی را داشته باشند و قضاوت هم باعث زیبایی دو چندان می‌شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا