ورزش

مسعود شجاعی: در عمرم این وضعیت را ندیده بودم

نمی‌دانستم چطور باید اوضاع را درست کنم؛

سرمربی فصل اخیر هوادار نسبت به شرایط این باشگاه در هفته‌های پایانی فصل گلایه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مسعود شجاعی که در فصل اخیر هدایت هوادار تهران را از اواسط بازی‌ها برعهده داشت، از امروز در دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا در هتل المپیک شرکت کرد که در حاشیه افتتاحیه این کلاس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اگر کلیشه نشود، مطمئنا این کلاس‌ها با حضور اساتیدی مثل آقایان پورهمت و دلگرم خیلی به ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم با توجه به حضور دوستان و هم‌بازیان قدیمی می‌توانیم از گفتمانی که شکل می‌گیرد و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم. فکر می‌کنم کلاس خوبی شود و پر بار باشد.

او درباره عملکرد ضعیف تیمش در هفته‌های پایانی لیگ برتر عنوان کرد: نمی‌خواستم درباره تیم و مسابقات صحبت کنم. به دلیل بی‌انگیزگی و نداشتن یک‌سری پارامترها و فاکتورها این اتفاقات افتاد. هوادار، تماشاگر و بحث مالی (پاداش مناسب) و انگیزه‌های بیرونی هم نداشتیم و فکر می‌کنم این موضوع به بازیکنان منتقل شد.

مسعود شجاعی: در عمرم این وضعیت را ندیده بودم

سرمربی فصل اخیر هوادار یادآور شد: بحث مالی عدیده داشتیم که این مسائل به عملکرد تیم دامن زد. به دوستان گفتم که هیچ‌وقت در فوتبالم با این مشکل مواجه نشده بودم که یک تیم انقدر بی‌انگیزه شود. نمی‌دانستم باید چه کاری انجام بدهم ولی تا جایی که عقلم می‌رسید و دوستانم در کادر فنی کمک کردند، سعی کردم این وضعیت را درست کنم ولی نشد.

شجاعی درباره بحث رسیدگی به تخلف باشگاه مس رفسنجان ابراز کرد: به شخصه خیلی خوشحالم و امیدوارم ادامه‌دار باشد و پیگیری شود. همیشه بحث رسیدگی به فساد شعارم بوده و سعی کردم به فوتبال پاک کمک کنم. ماهیت خود فوتبال قشنگ بوده و خود فوتبال است که می‌تواند پدیده بزرگی باشد تا موجب خوشحالی مردم شود. وقتی این مسائل دخیل می‌شود، از کیفیت و جذابیت کاسته می‌شود. این اتفاقات برای نسل‌های جدید که وارد فوتبال می‌شود، الگوی بدی است. خوشحال هستم که این داستان اتفاق افتاده و امیدوارم عاملان مشخص شوند. هرچند فوتبال کامل پاک نمی‌شود ولی شروع خوبی است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا