ورزش

مسی دیوانه نشو، در آمریکا کار راحتی نداری!

وین رونی:

وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، گفت که لیونل مسی با پیوستن به اینتر میامی، در لیگ آمریکا کار آسانی نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای با روزنامه تایمز لندن گفت که بازیکنان زیادی به ام‌ال‌اس می‌روند و لیونل مسی هم ممکن است برای هماهنگ شدن با تیم و شرایط سختی زیادی را متحمل شود.

رونی گفت: “همه چیز برای او آماده شده است. او همه دوستانش را دور خودش جمع کرده است! [سرجیو] بوسکتس و جوردی آلبا با اینتر میامی قرارداد بسته‌اند و شاید [آندرس] اینیستا به آن‌ها ملحق شود، همچنین لوئیز سوارز. مسی مربی‌ای دارد که او را دوست دارد و به او اعتماد دارد. جذب مسی برای لیگ حرفه‌ای آمریکا بسیار بزرگ است، به خصوص با اتفاقاتی که باشگاه‌های عربستانی می‌گذرد.”

1898706

سرمربی دی سی یونایتد با اشاره به شرایط لیگ حرفه‌ای آمریکا ادامه داد: “او اینجا کار آسانی نخواهد داشت. دیوانه کننده به نظر می‌رسد، اما بازیکنانی که وارد می‌شوند، متوجه می‌شوند که ام‌ال‌اس لیگ سختی است. سفرها، شرایط مختلف در شهرهای مختلف، و انرژی و رقابت زیادی در زمین بازی وجود دارد.”

رونی پس از ترک یونایتد پس از 14 سال، 52 بازی برای دی سی یونایتد طی یک دوره دو ساله از سال 2018 تا 2020 انجام داد و 25 گل به ثمر رساند و در جولای گذشته به عنوان سرمربی به این باشگاه بازگشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا