ورزش

مسی سوارز را هوایی کرده: سریال ملودرام را تمام کنید!

سرمربی گرمیوی برزیل می‌گوید اشتیاق لوئیس سوارز، بازیکن این تیم، برای پیوستن به اینترمیامی و هم‌تیمی‌ شدن با لیونل مسی برای گرمیو دردسرساز شده است.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه اینترمیامی به دنبال جذب لوئیس سوارز است تا این مهاجم اروگوئه‌ای که این روزها برای گرمیو در برزیل بازی می‌کند را بعد از سال‌ها در کنار دوست صمیمی‌اش لیونل مسی به میدان بفرستد.

همبازی شدن دوباره مسی و سوارز برای دوست‌داران بارسا خاطرات سال‌های درخشش این دو در بارسلونا را زنده خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی است سوارز شخصا علاقه زیادی به بازی در کنار لئو مسی دارد.

امروز سرمربی گرمیو این گزارش‌ها را تایید کرد و گفت سوارز تلاش زیادی برای انتقال به اینترمیامی می‌کند، ولی باشگاه برزیلی تمایلی برای این انتقال ندارد و اصرار ستاره اروگوئه‌ای برای تیم او دردسرساز شده است.

1900365

رناتو گائوچو، سرمربی گرمیو، در این باره گفت: “سوارز مسئله‌ای است که حل آن در دست رئیس باشگاه ماست. آنها مشغول مذاکره هستند. من به عنوان مربی باید روی تیمم تمرکز کنم. ولی اینجا به صراحت می‌گویم که این سریال ملودرام باید هر چه زودتر تمام بشود. من تا امروز سکوت کردم و حرفی نزدم ولی حالا به جایی رسیده‌ایم که با این شرایط نمی‌توانیم ادامه بدهیم. شکی نیست که ما خواهان ماندگار شدن سوارز در گرمیو هستیم. ولی من نمی‌توانم از طرف او حرف بزنم. می‌دانم سوارز چه فکری دارد و باشگاه در چه فکری است. فعلا او در حال صحبت کردن با رئیس باشگاه و هیئت مدیره است”.

1900364

سوارز 36ساله به مدت شش سال در بارسلونا در کنار لئو مسی بازی کرد. آنها در کنار هم یک بار فاتح چمپیونزلیگ شده‌اند و 4 بار قهرمانی در لالیگا را جشن گرفته‌اند. اگر سوارز موفق به راضی کردن گرمیو شود و راهی اینترمیامی شود، جمع بارسایی‌ها در این تیم آمریکایی جمع خواهد شد. علاوه بر لیونل مسی تا این لحظه سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا هم راهی این تیم شده‌اند و سوارز چهارمین بارسایی اینترمیامی خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا