ورزش

مسی نابودمان می‌کند: تیم‌تان را به چند دلار نفروشید!

حریف اینترمیامی در خانه‌اش غریبه می‌شود

در آستانه دیدار اینترمیامی در نیمه‌نهایی لیگزکاپ، به دلیل حضور لیونل مسی بلیت‌های این مسابقه قیمتی نجومی پیدا کرده اما سرمربی حریف از هواداران خواست وسوسه نشده و بلیت‌هایشان را نفروشند.

به گزارش “ورزش سه”، اینترمیامی با درخشش ستاره بزرگش لیونل مسی به نیمه‌نهایی لیگز کاپ راه پیدا کرده و در این مرحله باید به مصاف فیلادلفیا یونیون برود.

تب لیونل مسی در آمریکا اما تنها مختص این مسابقه نیست و از روز اول حضور ابرستاره آرژانتینی در این کشور او به شدت مورد توجه قرار داشته است. اما حالا که اینترمیامی با ستاره‌اش به مرحله نیمه‌نهایی یک تورنمنت رسیده و ممکن است به زودی شاهد بالای سر بردن جام توسط لئو مسی باشد میزان اشتیاق آمریکایی‌ها به تماشای مسی از نزدیک چند برابر شده است.

1909673

همین اشتیاق باعث شده قیمت بلیت‌های دیدار اینترمیامی و فیلادلفیا یونیون در بازار آزاد به چند برابر افزایش پیدا کند. این موضوع برای این تیم و سرمربی‌اش باعث نگرانی شده و جیم کرتین در درخواستی از هواداران فیلادلیفا گفت مقابل وسوسه فروش بلیت‌هایشان و کسب سود مقاومت کرده و به تیم‌شان وفادار بمانند!

1909674

دیدار دو تیم قرار است در ورزشگاه خانگی فیلادلیفا یونیون برگزار شود و کرتین می‌گوید او و تیمش امیدوارند با حضور هواداران از مزیت میزبانی علیه اینترمیامی استفاده کنند اما اگر عده زیادی از هواداران وسوسه شده و بلیت‌های خود را در بازار آزاد به فروش برسانند دیگر از مزیت میزبانی خبری نیست و کل استادیوم لئو مسی و اینترمیامی را تشویق خواهند کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا