ورزش

مسی پدیده جدید آرژانتین را معرفی کرد

کاربونی، یک استعداد بزرگ

لیونل مسی بعد از برتری 4-1 برابر گراتمالا، از والنتین کاربونی، به شدت تعریف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بامداد امروز لئو مسی 90 دقیقه مقابل گواتمالا بازی کرد و نشان داد که به خوبی برای کوپا آمه‌ریکا و برای قهرمانی دیگر هیجان زده است.

او ابتدا هدیه دروازه بان گواتمالایی را پذیرفت تا بازی را به تساوی بکشاند. پنالتی را به لائوتارو مارتینز داد تا او اعتماد به نفس پیدا کند. سپس یک پاس گل به او دارد و در ادامه، یک ضربه ایستگاهی را به تیرک زد. مسی در پایان پاس درخشانی از آنخل دی ماریا را به گل تبدیل کرد. یک 90 دقیقه درخشان که مسی به آن نیاز داشت.

مسی پدیده جدید آرژانتین را معرفی کرد

در پایان بازی، ابتدا مسی روی آنالیز بازی تمرکز کرد: «دقایق ابتدایی برای ما سخت بود. با تیمی روبرو شدیم که خیلی عقب بازی می کرد و بسته دفاع می کردند. ما با همان و میل همیشگی و با همان شدت لازم کار کردیم. می دانستیم که بالاخره به گل خواهیم رسید. بازی ساده ای نبود چون اگر زودتر گل نمی زدیم، کار ممکن بود دشوار شود.»

پس از آن، لئو به کوپا آمه‌ریکا و هدف دفاع از عنوان قهرمانی اشاره کرد: «ما مثل همیشه به بازی کردن و تلاش برای پیروزی ادامه می دهیم. قهرمانی دوباره سخت‌تر است، اما ما دوباره تلاش می کنیم.»

علاوه بر این مسی  والنتین کاربونی، هافبک چپ پای 19 ساله مونزا، نیز تعریف کرد: «او یک پدیده است و آینده‌ای درخشان پیش رو دارد. ما باید از این استعداد بزرگ، نهایت استفاده را ببریم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا