ورزش

مصاحبه جالب ساری: 30 دقیقه، 8 سیگار!

مائوریتزیو ساری در مصاحبه‌ای نه چندان بلند با نشریه کوریره دلا سرا شرکت کرد که در طول آن 8 سیگار کشید!

به گزارش “ورزش سه”، مائوریتزیو ساری در مصاحبه جدیدی با کوریره دلا سرا اعتراف کرد که ترک چلسی بعد از قهرمانی در لیگ اروپا 2019 بزرگترین اشتباه دوران حرفه‌ای او بوده است و دوران یک ساله حضورش در یوونتوس اصلا آسان نبوده است.
ساری در ماه مارس از لاتزیو استعفا داد و انتظار نمی‌رود هدایت تیمی جدید را در این تابستان برعهده بگیرد. او گفت: “بعد از ترک لاتزیو، استراحت کامل کردم. نیاز به استراحت داشتم و همچنین برخی مسائل خانوادگی داشتم. حالا خیلی دلتنگ فوتبال هستم.”
ساری از عدم تماس باشگاه‌های سری آ ناامید است:
آیا او از هیچ باشگاهی پیشنهادی دریافت نکرده است؟
ساری اعتراف کرد: “متاسفانه نه، از باشگاه‌های ایتالیایی پیشنهادی دریافت نکردم.”
“راستش کمی ناامید هستم چون تیم‌هایی بودند که به من می‌خوردند. حتی با من تماس هم نگرفتند. تصمیم با روسای باشگاه‌هاست، باید حداقل پانزده دقیقه به حرف‌های من گوش می‌کردند.”
آث میلان و فیورنتینا چطور؟
“قطعا، این دو باشگاهی هستند که به من می‌خوردند.”

مصاحبه جالب ساری: 30 دقیقه، 8 سیگار!

آیا او برای خودش توضیحی در این باره پیدا کرده است؟
این مربی ایتالیایی گفت: “باشگاه‌ها روی مربیان جوان تمرکز می.کنند، که خوب است، اما تجربه یک مزیت است و نباید آن را دور انداخت.
به سن مربیانی که لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را بردند نگاه کنید: 63، 66 و 65 ساله. این اتفاقی نیست. خب، قطعا اگر کسی به دنبال من نبوده است، پس حتما اشتباهاتی کرده‌ام و باید تامل کنم.”
آیا هنوز برنامه بازی.ها در فوتبال امروز خیلی فشرده است؟
“بله، بر این موضوع اصرار دارم. کلوپ و گواردیولا هم همین را گفتند، اما کسی درباره آنها چیزی نگفت؛ وقتی ساری شکایت می‌کند، خوب نیست.”
سرمربی سابق یوونتوس اشاره کرد: “بگذارید چیزی از شما بپرسم. آیا حاضرید جراحی را توسط پزشکی با چاقوی جراحی زنگ زده انجام دهید؟ خب، پس چرا یک فوتبالیست باید روی زمین چمن بد بازی کند؟”
باشگاه سابق ساری، ناپولی، آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کرده است. او در مورد تصمیم پارتنوپی چه نظری دارد؟
ساری گفت: “ناپولی باید مسیر خود را تغییر دهد و کاملا سبک بازی را عوض کند.
خبر خوب این است که کونته در این شرایط بسیار سریع است. من آنها را فصل آینده جزو سه تیم برتر نمی‌بینم. فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتند، اما تیم قدرتمندی هستند.”

1997862

ساری نام ستاره چلسی را که “همیشه” با او بحث می‌کرد را برد و به ایتالیا و اسپالتی هشدار داد:
درباره تیم ملی ایتالیا که روز شنبه در اولین بازی یورو 2024 مقابل آلبانی به میدان می‌رود چه نظری دارید؟
ساری گفت: “اسپالتی مربی فوق العاده.ای است اما زمان کافی در اختیار ندارد.”
“این یک تفکر کلی است. آنها می‌گویند تیم ملی آینده فوتبال را رقم می.زند، اما آنها زمان کافی را با هم نمی گذرانند تا واقعا قوی شوند. بازی‌های ایتالیا را از روی علاقه تماشا خواهم کرد.”
آیا ساری مربی یک تیم ملی خواهد شد؟
“نه، تا زمانی که انرژی لازم برای هر روز رفتن به زمین را داشته باشم، نه.”
کدام بازیکنان در طول دوران حرفه‌ای او را سربلند کرده‌اند؟
“تقریبا همه در ناپولی، از کولیبالی تا مرتنس و اینسینیه. هازارد در چلسی هم با اینکه خیلی با من بحث می‌کرد، مرا سربلند کرد.”
این مصاحبه با فاش کردن این نکته توسط خبرنگار به پایان رسید که ساری در طول مصاحبه 30 دقیقه‌ای هشت سیگار کشیده است، اما سرمربی ادعا کرد که آزمایشاتش خوب بوده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا