ورزش

مصاف امیدها با تیم خارجی منتفی شد

با اعلام سایت فدراسیون فوتبال تیم امید یکشنبه هفته آینده در یک جدال دوستانه در کمپ تیم های ملی میزبان تیم نساجی خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، فدراسیون فوتبال در تلاش بود حد فاصل روزهای دوم تا هشتم فروردین ماه که اردوی دوم تیم امید در جریان است از یک تیم خارجی برای سفر به تهران و انجام بازی دوستانه با شاگردان مهدی مهدوی کیا  دعوت کند و حتی برای تحقق این مهم مکاتبات رسمی هم با چند تیم خارجی داشت اما هیچ یک از این مذاکران نتیجه مثبتی به دنبال نداشت و در نهایت با مذاکرات صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه نساجی این باشگاه قبول کرد با تیم امید در تاریخ اعلام شده از سوی کادر فنی تیم امید بازی دوستانه انجام دهد.

با برگزاری این بازی دوستانه در تاریخ 7 فروردین برنامه های آماده سازی اردوی تیم امید در فروردین ماه به پایان می رسد و فردای روز بازی بازیکنان حاضر در اردو ریکاوری خواهند خواهد تا با شرایطی ایده آل به تمرینات تیم های باشگاهی اضافه شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا در ادامه مسیر فدراسیون فوتبال می تواند برای تیم امید مصاف خارجی طراحی کند یا خیر. تیم امید خرداد ماه باید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند شرکت کند و با توجه به اینکه حریفان تیم امید در مرحله گروهی مسابقات مشخص شده اند پیش بینی می شد فدراسیون فوتبال برای شبیه سازی از تیم های خارجی برای بازی با تیم امید دعوت کند که فعلا در گام نخست در تحقق بازی دوستانه برای تیم امید موفق عمل نکرد.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا