ورزش

مصدومیت علی کریمی جدی شد

ایرانی‌ها دور از 11 نفر کایسری؛

کایسری اسپور بدون حضور بازیکنان ایرانی خود در ترکیب دیدار مقابل بشیکتاش را آغاز می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مسابقات هفته ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه بشیکتاش پارک استانبول به مصاف تیم رده دهمی بشیکتاش می رود.

سید مجید حسینی که سومین سال حضورش در کایسری اسپور را پشت سر می‌گذارد، از ابتدای فصل جدید سوپر لیگ ترکیه فرصت بازی به دست نیاورده و به دلیل آسیب دیدگی چهار مسابقه دور از فهرست و در یک بازی برابر غازی آنتپ به طور کامل روی نیمکت حضور داشته که امروز هم برابر بشیکتاش جزو نفرات ذخیره است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه در ترکیب این تیم حضور داشت و در مسابقه تدارکاتی تیم ملی مقابل آنگولا نیز 90 دقیقه به میدان رفت، امروز برابر بشیکتاش دور از فهرست است.

کریمی در دیدار اخیرشان در سوپر لیگ ترکیه مقابل غازی‌آنتپ به دلیل مصدومیت در دقیقه 37 تعویض شد که ظاهرا آسیب دیدگی او جدی است و امروز هم در فهرست تیمش برابر بشیکتاش دیده نمی‌شود.

یاران حسینی و کریمی در پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه دو پیروزی و سه تساوی داشتند و در حال حاضر با 9 امتیاز در جایگاه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند که امروز هم به دنبال ادامه این روند شکست ناپذیری در دیدار خارج از خانه برابر بشیکتاش هستند.

1930040

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا