ورزش

مظلومی: مشکلی بین ساپینتو و فتح‌الله‌زاده وجود ندارد/ برخی بازیکنان بعد از جام‌جهانی افت کردند


سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اعتقاد دارم برخی از بازیکنان که به تیم ملی دعوت نشدند، بعد از جام جهانی دچار افت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی سخنگوی باشگاه استقلال بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده امروز به صورت کامل صحبت کرد. فضای ما کاملاً حمایتی است. هواداران هم حمایت کنند، چون هیچ اتفاقی نیفتاده است. بازیکنان هم جبران خواهند کرد. جلسه ما هم حمایتی بود و قرار نبود درمورد سرمربی تصمیم‌گیری شود. 

وی ادامه داد: امروز بیشتر موضوعات جاری باشگاه را مورد بررسی قرار دادیم و مصوب کردیم. بیشتر مسائل مالی بود تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود. ساپینتو هم جلسه خوبی با فتح‌الله‌زاده داشت و هیچ مشکلی وجود ندارد.  اگر نیاز باشد برای نیم فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد. هواداران هم به حواشی توجه نکنند و دست از حمایت برندارند. به هر حال در فوتبال یک روز برد است و یک روز هم باخت؛ صبر و تحمل هواداران ما همیشه بالا بوده است. بازیکنان با تمام توان جبران خواهند کرد. 

سخنگوی باشگاه استقلال، عنوان کرد: اعتقاد من این است که بعد از جام‌جهانی برخی بازیکنان ما که انتخاب نشده بودند از نظر روحی افت کردند. این یک امر عادی است و حتماً شرایط جبران خواهد شد. امروز مسائل مالی و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت. کمپی که حالا در آن حضور داریم یک ماه قبل واقعاً یک خرابه بود، اما الان با زحمت دوستان و مدیریت باشگاه کمپ در حال تکمیل است. موارد دیگری هم وجود دارد تا بتوانیم تمرینات را به صورت کامل به این کمپ منتقل کنیم.

ادامه دارد…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا