ورزش

معرفی ۱۱ بازیکن شگفتی‌ساز جام مقابل فرانسه

ولید رگراگی نفرات اصلی مراکش در دیدار برابر فرانسه را مشخص کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی مراکش پس از شگفتی‌سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ و نتایج فراتر از تصوری که با صعود به نیمه نهایی به دست آورد، امشب برای راهیابی به فینال باید از سد تیم قدرتمند فرانسه عبور کند و انگیزه زیادی دارد دوباره یک برد دیگر به دست بیاورد و به برتری برسد.

مراکش که در گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ یک تساوی مقابل کرواسی و دو برد برابر بلژیک و کانادا به دست آورد و به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد، در نخستین بازی حذفی توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی مغلوب کند و پس از آن هم پرتغال را با یک گل شکست بدهد تا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه البیت به مصاف فرانسه برود.

یاسین بونو، دروازه‌بان و ستاره مراکش در جام جهانی در ترکیب ابتدایی دیدار با فرانسه است و جلوتر از او، ولید رگراگی تصمیم گرفته از سه مدافع خود استفاده کند و در سیستم ۱-۲-۲-۵ برای مسابقه امشب، جواد الیامیق، رومان سایس و نایف اکرد را به‌عنوان مدافعان مرکزی قرار بدهد.

اشرف حکیمی مثل همیشه در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند و نصیر مزراوی نیز مثل نایف اکرد با رفع بیماری به ترکیب بازگشته و به‌عنوان مدافع چپ مقابل فرانسه به میدان می‌رود.

سفیان امرابط و عزالدین اوناحی، هافبک‌های دفاعی مراکش مقابل فرانسه هستند و جلوتر از آنها، حکیم زیاش و سفیان بوفال به‌عنوان وینگرهای راست و چپ بازی خواهند کرد و در نوک خط حمله این تیم هم یوسف النصیری استفاده شده است.

مراکش که نسبت به دیدار مقابل پرتغال دو تغییر در ترکیب برای بازی امشب داشته و نایف اکرد و نصیر مزراوی را جانشین یحیی عطیه‌الله و سلیم املاح کرده، با این ۱۱ بازیکن بازی با فرانسه را آغاز می‌کند:

یاسین بونو، جواد الیامیق، رومان سایس، نایف اکرد، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی، سفیان امرابط، عزالدین اوناحی، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا