ورزش

معمای بزرگ ذوب‌آهن برای رسول کربکندی!

صعود غیرمنتظره نبود؛

پیشکسوت فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب آهن معتقد است مدیریت باشگاه و کادر فنی ذوب‌آهن عامل اصلی تحول تیم فوتبال این باشگاه هستند.

به گزارش “ورزش‌سه”، رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ذوب آهن و اصفهان در ارتباط با نتایج تیم این تیم در لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزش سه ظهار داشت: صعود ذوب آهن در لیگ برتر غیرمنتظره نبود، زیرا با تغییراتی که امسال در مدیریت باشگاه و هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن رخ داد تغییر شرایط تیم دور از انتظار نبود.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفت فقط معما این بود که چرا در خانه نتیجه نمی‌گرفت که البته بیشتر مربوط به جنبه‌های روحی و روانی و شیوه تاکتیکی تیم بود که بیرون خانه تدافعی بازی می‌کنند و داخل خانه به شیوهای تهاجمی روی می‌آورد. سنگربان اسطوره‌ای ذوب آهن در ادامه گفت: بازی‌های ذوب آهن نشان داد که شیوه تدافعی بهتر نتیجه می‌دهد و به جرئت می‌توانم بگویم که ذوب آهن شاید اولین تیم در دنیاست که بیرون از خانه بهتر نتیجه گرفت! 

سرمربی اسبق تیم ذوب آهن ضمن بیان این نکته که یک سری مسائل حاشیه‌ای در افت عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم موثر بود بیان داشت: در یک مقطع ذوب آهن از جایگاه سوم به رتبه هشتم و نهم سقوط کرد و هفته‌های پایانی با نتایجی که کسب کرد توانست جهش خوبی داشته باشد و در جایگاه پنجم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: تیم فوتبال ذوب آهن با توجه به سرمایه‌گذاری، هزینه و بازیکنانی که داشتند جایگاه قابل‌قبولی کسب کرد و اگر باشگاه در فصل آتی نگاهش به جایگاه بالاتری  باشد باید با  هزینه بیشتر و با ترکیبی از  بازیکنان باتجربه و درجه اول و جوانان مستعد و با انگیزه پا به میدان بگذارد که این موضوع البته برمی‌گردد به سیاست‌های کارخانه و اراده جمعی برای رسیدن به عنوان قهرمانی.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا