ورزش

معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم

مصاحبه مفصل ستاره ایرانی؛

محمدجواد معنوی نژاد پس از تمدید قرارداد با رسانه باشگاه کاتانیا مصاحبه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محمدجواد معنوی نژاد به دومین تمدید مهم باشگاه ساتورنیا کاتانیا پس از لوکا باسیچ فرانسوی تبدیل شده است، معنوی نژاد پس از این تمدید با باشگاه مصاحبه کرد.

ستاره ایرانی گفت: “فصلی که ما به پایان رساندیم آن چیزی نبود که من به عنوان یک بازیکن می‌خواستم. با باشگاه هدف مشترکی داشتیم که نتوانستیم به آن برسیم. حالا وقت آن است که دوباره با هم تلاش کنیم. می‌دانم که تیم بزرگی متشکل از بازیکنان فصل قبل و تازه واردان در حال ایجاد است و مطمئن هستم که فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت، همچنین به لطف چنین مربی باتجربه ای چون کمیل پلاچی به دنبال صعود هستیم.”

معنوی که این روزها به ایران بازگشته است، تقریباً همه فعالیت های خود را از سر گرفته و درباره وضعیت خود می‌گوید: “همه به من می گویند اراده‌ای که در این روند ریکاوری به کار گرفته‌ام باعث شده در سه ماه گذشته مانند یک غول قدم برداشته باشم. ارتوپدها و فیزیوتراپیست ها از کار من راضی هستند و من هم همینطور. اکنون تمام تلاشم را می کنم تا با شرایط خوبی به کاتانیا بروم و فصل را با تمام پتانسیلم شروع کنم.”

نکته جالب اینکه هواداران باشگاه روند درمان جواد معنوی‌نژاد را دنبال می کردند و به او روحیه می دادند. در بازی آخر کاتانیا در سوپر لیگای ایتالیا جواد معنوی نژاد که در سالن حضور پیدا کرده بود توسط هواداران تشویق شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا