ورزش

ملاقات ناگلزمان با سران چلسی/ دوستان قدیمی دوباره همکار می‌شوند؟


سرمربی سابق بایرن مونیخ مذاکرات با سران باشگاه چلسی را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «یولیان ناگلزمان» سرمربی جوان آلمانی از سوی سران چلسی به لندن دعوت شده و قرار است با مالکان آمریکایی چلسی جلسه برگزار کند.

روزنامه «بیلد» خبر داده ناگلزمن به پیشنهاد تاتنهام به سرعت جواب منفی داده و قرار است در جلسه‌ای با سران چلسی برنامه‌های خود را برای تیم فصل آینده آبی‌های لندن ارائه کند.

رسانه آلمانی نوشته حضور «کریستوفر ویوِل» در پست مدیریت فنی چلسی، ممکن است نقش بزرگی در حضور ناگلزمان در لندن ایفا کند چراکه آن‌ها سابقه همکاری با یکدیگر در لایپزیش و قبل از آن، هافنهایم را داشته‌اند.

بیلد همچنین خاطر نشان داده «لوئیز انریکه مارتینز» سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم مذاکرات خوبی را با سران چلسی داشته و حتی رسانه‌ها از توافق قریب‌الوقوع صحبت کرده بودند اما این اتفاق نیفتاد چراکه احتمالاً گزینه اول شیرهای لندن، سرمربی ۳۵ ساله سابق بایرن مونیخ است.

باشگاه چلسی پس از اخراج «گراهام پاتر» از سرمربی‌گری تیم خود، «فرانک لمپارد» را تا پایان فصل به عنوان مربی موقت انتخاب کرد؛ تغییری که موثر واقع نشده و چلسی در دو بازی اخیر خود مقابل ولوز و رئال مادرید شکست خورده است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا