ورزش

ملی‌پوش برزیلی از دست رئال پرید

رنان در اینترناسیونال

روبرت رنان که اخیرا به تیم ملی برزیل دعوت شده بود و برای زنیت روسیه بازی می‌کند، به جای رئال به اینترناسیونال خواهد رفت.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فقط یک مدافع میانی تخصصی برای بازی بعدی خود در لالیگا دارد و در پایان سال 2023 با بحران مصدومیت و محرومیت در قلب دفاع روبرو شده است.

میلیتائو و آلابا صلیبی داده‌اند و ناچو نیز بازی بعدی رئال را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. آنتونیو رودیگر تنها مدافع میانی در دسترس کارلو آنچلوتی برای شروع سال 2024 است تا نیاز رئال به خرید مدافع جدید بیش از پیش حس شود.

1970156

اخیرا اعلام شد که نام روبرت رنان، مدافع میانی برزیلی 20 ساله‌ زنیت سن‌پترزبورگ، وارد فهرست رئال شده است. اینکه از نظر اقتصادی و ورزشی، این بازیکن تمام چیزی است که رئال مادرید به دنبال آن است. یک فوتبالیست جوان و ملی‌پوش و البته ارزان‌قیمت. به همین دلیل او یکی از اهداف اصلی در نظر گرفته شده بود اما این انتقال را باید منتفی دانست.

امروز آاس نوشت که رنان به صورت قرضی راهی اینترناسیونال برزیل خواهد شد و همه توافقات لازم بین دو باشگاه نیز صورت گرفته است. ضمن اینکه حضور او در فهرست تیم المپیک برزیل و بازی‌های مقدماتی صعود به المپیک پاریس که ماه بعد برگزار خواهد شد نیز مانعی بزرگ در راه انتقالش بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا