ورزش

ملی‌پوش کشتی: حواله خودرو به فوتبالیست‌ها جو بدی در ورزش ایجاد کرده است


ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد نسبت به اهدا نشدن حواله خودرو به اعضای این تیم گلایه کرد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی گلیج در حاشیه بازدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی آزاد خطاب به آنها، اظهار داشت: موضوعی که بچه‌ها خیلی پیگیر هستند و دغدغه آن را دارند، بحث جوایزشان است. پژمان درستکار هم این موضوع را گفت. من در جهانی نروژ عضو تیم ملی بودم و مدال هم گرفتم. از سال ۲۰۱۱ هنوز جوایز خود را نگرفته‌ایم. همچنین حواله خودرویی گه به فوتبالیست‌ها دادند و به سایر ورزشکاران ندادند. این امر مقداری سر و صدا ایجاد کرده و باعث شده جو بدی در ورزش ما حاکم شود‌.

وی افزود: از شما انتظار و توقع داریم به کشتی خیلی بیشتر توجه کنید زیرا رشته‌ای مدال‌آور است. هم در مسابقات المپیک، هم در بازی‌های آسیایی و هم مسابقات جهانی یک تنه حرف اول را در ورزش کشور ما می‌زند. از شما تقاضا داریم نگاه ویژه‌تری به ورزش اول کشور داشته باشید. باز هم می‌گویم حواله خودرویی که به فوتبالیست‌ها داده شد، سر و صدا ایجاد کرده است.

کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: بچه‌ها کمترین انتظارشان این است دست‌کم یک حواله خودرو به کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران بدهند.
(در این لحظه داورزنی به مناف هاشمی گفت این موضوع را پیگیری کنید زیرا هزینه ای هم برای دولت ندارد) ما نمی‌گوییم حق فوتبالیست‌ها نیست. آنها هم زحمت کشیده و تلاش می‌کنند اما تفاوت و تبعیض قائل شدن بین ورزشکاران مقداری بد است.

پایان پیام /


آگهی
دکمه بازگشت به بالا