ورزش

ملی‌پوش دوومیدانی به دنبال تکرار اتفاق جالب المپیک/ شیری: دوست دارم با حدادی طلای مشترک بگیریم


ملی پوش پرتاب دیسک به دنبال این است که اتفاق جالب المپیک توکیو در بازی‌های آسیایی تکرار شود.

بهنام شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: مدتی است که در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) تمرین می‌کنم و اردویم در این شهر است. خوشبختانه آنجا همه امکانات برای تمرین مهیا است و مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه تنها تمرین می‌کنی یا مربی در کنارت حضور دارد، گفت: مربی تخصصی ندارم و حمید ابراهیم نژاد که هدایت شاهین مهردلان را برعهده دارد، به من کمک می‌کند. فعلا با همین شرایط کنار می‌روم و از تجربیات خودم هم استفاده می‌کنم.

ملی پوش پرتاب دیسک دوومیدانی در مورد اینکه تا چه زمانی در مشهد خواهی بود، گفت: شرایط در مشهد خوب است و تا بازی های آسیایی همین جا تمرین می‌کنم. اکر مسابقاتی هم در خارج باشد، با هماهنگی فدراسیون حضور پیدا خواهم کرد.

شیری در پاسخ به این سوال که برنامه‌ات برای بازی‌های آسیایی چیست، گفت: در دوره قبلی چهارم شدم و برای این دوره برنامه‌ام این است که مدال کسب کنم. هدف طلا است و با شرایط خوبی که دارم، امیدوارم به آن دست پیدا کنم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنی حدادی را پشت سر بگذاری، عنوان کرد: دوست دارم مدال طلای مشترک با هم بگیریم و امیدوارم همان اتفاقی که در المپیک افتاد و دو نفر در پرش ارتفاع طلای مشترک گرفتند، برای ما هم بیفتد!

انتهای پیام/



ملی پوش پرتاب دیسک به دنبال این است که اتفاق جالب المپیک توکیو در بازی‌های آسیایی تکرار شود.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا