ورزش

منتقدان آلگری ناشنوا هستند و از گواردیولا تقلید می‌کنند

فابیو کاپلو:

فابیو کاپلو، مربی سابق یوونتوس، به شدت به منتقدان مکس آلگری اعتراض کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های لیگ ایتالیا یکشنبه هفته آینده با یکی از حساس‌ترین رقابت‌های این فصل دنبال خواهد شد که دیدار یوونتوس برابر اینتر است. 
این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فقط یک امتیاز با هم فاصله دارند، هرچند اینتر یک بازی کمتر از تیم حریف انجام داده و این فرصت را دارد که فاصله‌اش با یووه را افزایش دهد. 
به نظر می‌رسد که کاپلو کاملا به حضور آلگری روی نیمکت یووه اعتماد دارد و این در حالی است که سبک بازی بیانکونری در هفته‌های اخیر باعث شده که انتقادهای بسیاری نسبت به این مربی ایتالیایی مطرح شود. 
کاپلو در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط یووه اظهار داشت:« آلگری مردی باهوش است و تا جایی که بتواند به تیمش اجازه بازی می‌دهد. من این انتقادهایی که به خاطر بردهای 0-1 از او می‌شود را درک نمی‌کنم.»

 

او در پاسخ به این سوال که نظرش درباره کسانی که خواهان سبک بازی بهتری هستند چیست گفت:« این بی‌احترامی به کاری است که آلگری انجام داده است اما اعتراض به آنها مثل صحبت با افراد ناشنوایی است که فوتبال را صرفا بازی با پاس کوتاه می‌دانند و از سبک سال‌ها پیش گواردیولا تقلید می‌کنند.»
این مربی ایتالیایی با تمجید از توانایی و مهارت‌های آلگری اضافه کرد:« او بهترین و مناسب‌ترین مربی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ است، او بازی را از دفاع شروع می‌کند و تیم‌های دیگر این فشار را روی شانه‌هایشان احساس می‌کنند.»
کاپلو همچنین درباره بازی حساس روز یکشنبه بین دو تیم اینتر و یوونتوس اظهار داشت:« نتیجه این بازی اهمیت بسیاری در ادامه لیگ دارد. تساوی برای هر دو تیم مانند شکست است. یوونتوس باید ریسک بیشتری کند اما اینتر با تساوی خوشحال‌تر از آنها خواهد بود.»

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا