ورزش

منصوریان: باید هواداران خوبمان را راضی نگه داریم


سرمربی فولاد از نتیجه‌گیری در دیدار فردا مقابل ملوان ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار خارج از خانه فولاد خوزستان مقابل ملوان انزلی گفت: لذت بسیار خوبی از استان گیلان و مخصوصا شهر انزلی می‌بریم. شهری که شاید قدمت فوتبالی آن کمتر از تهران نیست. شهر زنده یاد سیروس قایقران، آقایان صالح نیا، حاج غفور جهانی و دیگر دوستان بسیار خوبی که در انزلی دارم.

او در ادامه گفت: خسته نباشید ویژه به پژمان نوری عزیز و مازیار زارع عزیز دارم که واقعا پارسال زحمت کشیدند و فردا هم روبه‌روی آقا مهدی تارتار هستیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرده، چمنی است که سال گذشته خیلی از آن تعریف کردند و همه نسبت به آن اذعان داشتند ولی ظاهرا الان چمن خوبی در ورزشگاه نیست. امیدوارم در دو هفته گذشته نسبت به ترمیم چمن اقدام کرده باشند.

منصوریان اضافه کرد: عملکرد ملوان مقابل استقلال  را آنالیز کردیم که فوق‌العاده نمایش خوبی داشتند و در هفته اول نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دادند. ما هم در شرایطی هستیم که باید در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم و هواداران خوبمان را از وضعیت جدول راضی نگه داریم.

او در پایان گفت: به دور از هر نتیجه ای امیدوارم هواداران بهترین بازی را ببینند و فکر می کنم با آب و هوای انزلی در مسابقه فردا، روز بسیار متبوع و خوبی است و امیدوارم مثل هوای امروز و فردا، مسابقه ما هم همین قدر زیبا باشد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا