ورزش

منصوریان: در این مدت بازیکنانم با تمام وجود کار کردند


سرمربی فولاد گفت: زمان بدنسازی ما کم بود اما از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اول لیگ بیست و سوم و جدال با گل‌گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ابتدا به نوبه خودم روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و برای آن‌ها سراسر یمن، پیروزی و سربلندی آرزو می‌کنم. افتخار این را داریم لیگ را در سیرجان و با تیم خوب گل‌گهر شروع کنیم. فردا برای ما لیگ شروع می‌شود و می‌دانیم یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته اول لیگ برتر را برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: شناخت خوبی از گل‌گهر داریم و آنالیزی که از تیم فنی‌ این تیم داریم به سال قبل باز می‌گردد که با تیم الفیصلی مقابل فولاد قرار گرفتند. طبق اطلاعاتی که داریم، تیمشان زیاد تغییر نکرده است و یکی، دو بازیکن از تیم سال قبل ما هم اینجا هستند. در مجموع اول لیگ است و شناخت و آنالیز دقیق تیم‌ها از یکدیگر نخواهند داشت. در واقع از هفته دوم آنالیز شروع می‌شود. با اینکه زمان بدنسازی ما کم بود اما از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. با تمام وجود کار کردند و زحمت کشیدند و امیدوارم در این چهار هفته به فرم ایده‌آل برسیم. ان‌شاءلله ۲،۳ بازیکنی هم که مدنظر ما هستند به تیم اضافه شوند.

سرمربی فولاد در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیمش گفت: روش تمرینی را طوری برگزار کردیم که هر روز کار تاکتیکی فوتبال را داشته باشیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم. بازیکنان قدیم، بازیکنان جدید را خیلی خوب بین خودشان جا دادند و از نظر روحی و روانی نیز شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان هر روز بهتر از دیروز کار می‌کنند.

منصوریان در پایان درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها اینگونه گفت: خوشحالم اولین بازی فولاد با حضور بانوان انجام می‌شود. این یک بدعت خوب است که ان‌شاءلله شاهد آن در تمام استادیوم‌های ایران باشیم. مسئله‌ای که با دوستان صحبت می‌کردم، در ۲،۳ هفته‌ای که در تهران حضور بانوان برای استقلال و پرسپولیس آزاد بود، ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها و بازیکنان با یکدیگر بسیار متفاوت شد. حضور بانوان با باید به فال نیک گرفت و آن‌ها باعث می‌شوند در یک مسیر جدید فرهنگی وارد شویم و قطع به یقین خوش یمن خواهد بود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا