ورزش

منصوریان: روی حرف قلعه‌نویی نمی‌توان حرفی زد

ریکانی بهترین بازیکن لیگ ایران است؛

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان علی‌رغم شکست تیمش به تمجید از مدیران باشگاه گل‌گهر و همینطور طالب ریکانی پرداخت که از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از دیدار برابر گل گهر و شکست  ۲ بر ۱ برابر این تیم اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی با کیفیتی بود و دلیل اصلی اش زمین خوب گل گهر بود. می دانستیم از بازی چه می خواهیم و خیلی زود به گل رسیدیم. می توانستیم بعد از گل اول یک گل دیگر هم بزنیم و گلر خوش شانس بود. بازی پایاپایی بود و روی یکی دو غفلت گل خوردیم. عادت به باخت نداشتیم و اولین باخت ما پس از هشت هفته است. با این حال شانس این را داریم که خودمان را در کمرکش مسابقات بالا ببینیم.

او سپس با اشاره به عملکرد تیم امیرقلعه نویی بیان کرد: به آقای قلعه نویی تبریک می گویم. تیم بسیار خوبی دارند. اما در بعضی از قسمت های بازی بچه هایمان می توانستند خیلی بهتر فوتبال بازی کنند. الان یک جلسه روحی و روانی و فنی در رختکن داشتیم. ما هر وقت می بازیم یا می بریم یا مساوی می کنیم سریع یک جلسه کوچک می گذاریم، چون چهار روز دیگر باید با پرسپولیس بازی کنیم. از بچه ها راضی هستم. ما از ارتفاع منفی اینجا آمده ایم. اینجا ارتفاع بالاست. از دوندگی بی امان تیم راضی ام. وقتی با تیم های امیرقلعه نویی بازی می کنی، باید کار را تمام کنی. بعد از گل یک هیچ، می توانستیم دو هیچ کنیم. در نیمه دوم هم یکی دو شانس در ضدحمله به تیم حریف دادیم ولی خودمان شانس داشتیم که به گل برسیم.

بخش بعدی صحبت های منصوریان اینطور مطرح شد: در مورد داوری صحبت نمی کنم. من هر بازی نوع داوری را آنالیز می کنم ولی بچه ها از نوع داوری عرب براقی ناراحت بودند. می گفتند ۵۰ /۵۰ را به حریف می دهد. روی صحنه طالب اما فکر می کنم ضربه دومش اخراج داشت، ولی می شد سخت گیرانه نباشد. نمی توانم تصمیم گیری کنم در این مورد و داور از همه ما نزدیک تر بود. در مجموع از عملکرد تیمم با افتخار دفاع می کنم. بچه ها بسیار خوب کار کردند. از بچه های تعویضی هم راضی هستم. مصدومیت ها و سرماخوردگی ها زور تیم‌مان را کم کرده.

او در مورد بازی با پرسپولیس نیز حرف زد و گفت: با تمام قوا با پرسپولیس بازی خواهیم کرد، چون نقطه عطف ماست. ما از بازی پرسپولیس خواسته های متفاوت و زیاد داریم تا بچه هایمان را بلند کنیم. بچه ها اگر هفته آینده به پیروزی برسند، به سرمنزل می رسند و برای آنها عاقبت بخیری دارد. گل گهر هم تیم خیلی خوبی بود و اگر هفت امتیاز کم نمی شد، ماجرا برای آنها فرق می کرد. در مجموع بازی پایاپایی بود و نمی گویم بدشانس، می گویم کم تلاش. من بوندسلیگا بازی کرده ام و اعتقادی به شانس ندارم. فقط تلاش، تلاش و تلاش.

از منصوریان در رابطه با صحنه مشکوک نیمه اول روی امین قاسمی نژاد پرسیدند که او در واکنش به این سوال گفت: من صحنه را ندیدم ولی با امیرقلعه نویی بین نیمه صحبت کردم و با توجه به اینکه رئیس ماستف بزرگ ماست، برادر ماست، سرور ماست. حرفی که ایشان می گوید ما نمی توانیم چیزی بگوییم. بزرگ و افتخار ماست. من صحنه را ندیدم ولی وقتی امیرخان می گوید پنالتی است، از همه زوایا فوتبال را بهتر از من می فهمد. بالاخره استاد و شاگرد هستیم. حالا داور پنالتی نگرفته. کم لطفی بوده به تیم شما.

از منصوریان در رابطه با غیبت طالب ریکانی در مصاف با پرسپولیس پرسیدند که او با اشاره به ویژگی های هافبک مهاجم طراحش اضافه کرد: از جنس طالب در فوتبال ما دو سه تا هم نیست. فرض کنید اگر در استقلال و پرسپولیس باشد، تکیه گاه تیم خواهد بود. ما آخرین مرحله توپ هایمان را به طالب ختم می کنیم. یک بازیکن بزرگ و بین المللی است. به همان اندازه در تیم ما تاثیرگذاراست و یک رهبر واقعی است. از اینکه او را نداریم، خیلی ناراحتم. ایرادش این است که از این شماره ۱۰ های کلاسیک است که ضربه زدن به بازیکن حریف را بلد نیست. اکثر بازیکنان شماره ۱۰ را ببینید، میل به خشونت ندارند، اما وقتی می روند اخراج می شوند، چون بلد نیستند. نمی توانیم از او چشم پوشی کنیم. امیدوارم بچه ها جای او را پر کنند. طالب تاپ ترین بازیکن لیگ ایران است. نه در تیم گل گهر و نه در تیم های دیگر هیچ بازیکنی مثل طالب کیفیت ندراد. طالب از همه بالاتر است و یک ضربه پای چپ مرگبار هم دارد که از هر جا بخواهد می زند. ان شاالله جوانی که می خواهد جای او بازی کند، کار سختی دارد که بار او را به دوش بکشد.

 

بخش پایانی صحبت های منصوریان تمجید از امکانات باشگاه گل گهر سیرجان و ورزشگاه قاسم سلیمانی بود و در اینباره گفت: سومین بار است که می گویم که آن کسانی که باعث ایجاد این امکانات شدند، باید دستشان را بوسید. ما امروز اینجا لذت بردیم. در ظرف هشت ماه استادیوم ساختید. وقتی رختکن در خورد نام ایران است، ادم لذت می برد. امیدوارم همه باشگاه ها همینطور باشند. فکر می کنم باید از مسئولین گل گهر تشکر کنم.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا