ورزش

منچستریونایتد باید این چهار ستاره را بفروشد

ریو فردیناند:

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید برای فروش هری مگوایر، آنتونی، جیدون سانچو و کریستین اریکسن اقدام کند.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد نتوانست در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و در نهایت کارش را در رده هشتم جدول رده‌بندی مسابقات به پایان رساند و شایعات بسیاری درباره احتمال اخراج اریک تن‌هاخ از هدایت این تیم به گوش می‌رسید.

با این حال، منابع نزدیک به این باشگاه و رسانه‌های انگلیسی اعلام کرده‌اند که مدیران یونایتد تصمیم دارند به همکاری با این مربی هلندی در فصل آینده هم ادامه دهند اما به نظر می‌رسد که قرار است تغییرات بسیاری در این تیم ایجاد شود و شاید باید منتظر فروش چندین بازیکن باشیم.

منچستریونایتد باید این چهار ستاره را بفروشد

ریو فردیناند در گفتگو با دیلی میل مدعی شد که شیاطین سرخ باید حداقل چهار بازیکن را به فروش برسانند. او از اریکسن و مگوایر به عنوان گزینه‌های قطعی فروش نام برد و درباره آنتونی و سانچو گفت:« بسته به عملکرد این فصل آنتونی باید به فروش برسد. فکر می‌کنم که سانچو هم نیاز به شروعی تازه دارد و باید جدا شود.»

او در پاسخ به سوالی مشابه درباره کاسمیرو و مارکوس رشفورد اضافه کرد:« اگر من بودم کاسمیرو را به خاطر تجربه‌اش حفظ می‌کردم و امیدوار بودم که فصل خوب اولش را تکرار کند. با رشفورد هم صحبت می‌کردم تا متوجه شوم چه مشکلی دارد و دلیل افتش چیست؟ اگر جواب درستی بگیرم، نگه‌اش می‌دارم و در غیر این صورت او را می‌فروشم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا