ورزش

من و هری مگوایر یک زوج واقعی هستیم!

جان استونز:

جان استونز، مدافع میانی تیم ملی انگلیس، به تمجید از عملکرد هری مگوایر در سال های اخیر پرداخته است.

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد در صورت حفظ شرایط فعلی، جان استونز و هری مگوایر در رقابت های جام جهانی در قلب خط دفاعی تیم ملی انگلیس به میدان برود. علیرغم انتقادات شدید از عملکرد مگوایر در سال های اخیر، جان استونز به حمایت از این بازیکن پرداخته و تاکید کرد آنها به خوبی یکدیگر را در زمین درک می کنند.

جان استونز گفت: “من از فرصت یادگیری در اردوی تیم ملی انگلیس لذت می برم. ما توپ را از نیمه میانی به دفاع راست منتقل می کنیم و من پس از دریافت پاس دیگر مانند گذشته فقط مثل یک مدافع میانی به توپ ضربه نزده و به فکر بازی‌سازی نیز هستم. اینگونه شما به خوبی یاد می گیرید که هم تیمی های خود را در چه موقعیت هایی قرار می دهید و تا زمانی که این کار را در زمین انجام ندهید، نمی توانید بازی‌سازی را به خوبی یاد بگیرید. من عاشق یادگیری نکات جدید مانند این موضوع هستم. فکر نمی کنم در آینده هرگز متوقف شوم و همیشه به دنبال تکامل و پیشرفت خواهم بود.

احتمال بازی کردن در کنار هری مگوایر در ترکیب تیم ملی انگلیس؟ وقتی به این بازیکن نگاه می‌کنم، یک زوج واقعی را در ترکیب در کنار خود می‌بینم. هری مگوایر در تمام تجربیات از من حمایت کرده و البته من نیز در مورد او همین کار را انجام داده ام. من و مگوایر در بازی‌های زیادی در کنار هم در زمین قرار گرفته و همکاری خوبی داشته ایم. ما هر دو می دانیم که دیگری قرار است چه کاری انجام دهد و چگونه می توان بهترین عملکرد را در زمین ارائه داد.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا