ورزش

مهاجم لیدز قطر را به ایتالیا ترجیح دارد

الریان موفق تر از اینتر و سویا

الریان قطر با یک قرارداد سنگین مهاجم اسپانیایی تیم لیدزانگلستان را به خدمت گرفت.

به گزارش”ورزش سه” یکی از منابع مطلع از باشگاه الریان فاش کرده که توافق بین این باشگاه و رودریگو مورنو تکمیل شده و در ساعات آینده به طور رسمی اعلام خواهد شد. این فرد گفته است: الریان علیرغم پیشنهاد دیگری که از سوی سویا و اینترمیلان برای جذب این بازیکن وجود داشت توانست او را متقاعد که تجربه حضور در قطر را انتخاب کند. 

رودریگو مورنو 32 ساله استو کار خود را تیم جوانان سلتاویگو شروع کرد، سپس در تیم دوم رئال مادرید( کاستیا) بازی کرد و بعد از آن در سال 2010 به بنفیکا در پرتغال پیوست. او با بنفیکا در سال 2014 قهرمان لیگ پرتغال شد و سپس به والنسیا رفت. این مهاجم اسپانیایی در سال 2020 به لیدزیونایتد پیوست.

 براساس اخبار رسید قرار است این قرارداد باعث تقویت تیم الریان شود که فصل گذشته را در رتبه ناامید کننده نهم در لیگ ستارگان به پایان رساند آن هم تنها با کسب 20 امتیاز. این دومین خرید الریان در روزهای اخیر است و آنها چند روز پیش تیاگو مندز هافبک برزیلی لیون فرانسه را با قراردادی که تا سال 2025 تمدید می شود به خدمت گرفتند. 

الریان چند روزی است که کار آماده سازی خود را برای فصل جدید زیرنظر لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی آغاز کرده است و قرار است اواسط ماه آینده نیز یک اردوی اروپایی را برگزار کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا