ورزش

مهدوی: سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار شد نه باهنر کرمان/ تن برخی مسئولان فقط لباس آبی نبود


مربی تیم فوتبال نساجی گفت: دیدار امروز سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار شد نه باهنر کرمان.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط برگزاری دیدار سوپرجام اظهار داشت: برگزاری این مسابقه ایرادات زیادی داشت. اصلاً شرایط برابری وجود نداشت. گویا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد نه در باهنر کرمان؛ واقعاً استقلال در این مسابقه میزبان بود. شاید در ورزشگاه آ‌زادی هم نمی‌توانست این تعداد هوادار را جمع کند. 

وی افزود: هرچه در خصوص این موضوع به ناظر و مسئولان برگزاری بازی گفتیم توجهی نکردند. البته فقط لباس این افراد آبی نبود. همه چیز به سود استقلال رقم خورد. سوپرجام را چیدند تا استقلال را قهرمان کنند، مبارک‌شان باشد. 

مربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: اگر نساجی در این مسابقه قهرمان می‌شد زحمات خیلی‌ها برباد می‌رفت. تیم استقلال بالای 2 هزار نفر به ورزشگاه آورده بود در حالیکه ما فقط 20 هوادار داشتیم. در جلسه هماهنگی به هر دو تیم گفتند فقط 20 هوادار می‌توانید به استادیوم بیاورید در حالیکه استقلال بالای 2 هزار نفر تماشاگر آورد.

مهدوی ادامه داد: در کل شرایط بازی برابر نبود. سوپرجام در زمین بی‌طرف برگزار نشد البته ما در مورد داوری مشکلی نداریم و داور قضاوت خوبی داشت اما مسئولان برگزاری بازی اصلاً شرایط یکسان و برابری ایجاد نکردند. وقتی می‌خواهیم در قائمشهر یک نفر اضافه تماشاگر به ورزشگاه بیاوریم همه ایراد می‌گیرند و 200 نفر سر ما می‌ریزند اما ناظر بازی امروز هیچ اقدامی نکرد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا