ورزش

مهره خطرناک گل‌گهر از یک طرف!(عکس)

مدافع چپ گل‌گهر آغاز کننده تمام حملات تیمش مقابل پیکان بود.

به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر سیرجان پس از پیروزی ارزشمند سه بر صفر در هفته اول مقابل فولاد خوزستان، قصد داشت در دومین بازی فصل لیگ برتر هم پیکان را در زمین خود شکست بدهد و سه امتیاز دیگر به دست بیاورد، اما حملات این تیم که بیشتر روی حرکات سید ابوالفضل رزاق‌پور طراحی شده بود، برابر شاگردان رسول خطیبی راه به جایی نبرد.

رزاق‌پور که همراه با پیکان در فوتبال ایران چهره شد و یکی از بهترین دوران خود را زیر نظر رسول خطیبی با تراکتور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشت، این بار با لباس گل‌گهر سیرجان علیه خودروسازان و تیم و سرمربی سابقش شده بود که مهاجمان نتوانستند از ارسال‌های او بهره ببرند.

1910983

این مدافع چپ تند و تیز که در هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان یک پاس گل داده بود، قصد داشت در دومین بازی هم برابر پیکان این کار را انجام بدهد، اما پنج سانتر خطرناک او از کناره‌ها را مهاجمان گل‌گهر استفاده نکردند تا سیرجانی‌ها بدون گل زده این بازی را تمام کنند.

رزاق‌پور که جای بازیکنان مثل شایان مصلح را در سمت چپ خط دفاعی گل‌گهر گرفته، در دو دیدار اخیرشان نمایش موثری داشته و امیدوار است بتواند این جایگاه را تا پایان فصل حفظ کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا