ورزش

مهری: مشکل قراردادم حل می‌شود

هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد بتوانند روند خوب‌شان را ادامه دهند.

به گزارش “ورزش سه”، سعید مهری امروز در حالی جزو 11 نفر اصلی استقلال در دیدار هفته هفتم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان بود که ارسال او در دقیقه 52 از جناح چپ زمین منجر به اشتباه میثم تیموری و گل به خودی این بازیکن شد تا آبی پوشان به برتری یک بر صفر در زمین حریف دست پیدا کنند و سه امتیاز را بگیرند.

مهری در پایان دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان در خصوص این پیروزی به خبرنگاران عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. پس از تعطیلی لیگ که 40 روز هیچ مسابقه ای نداشتیم، نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم و مهم، گرفتن سه امتیاز بود که خدا را شکر به دست اوردیم.

او درباره تعطیلی دوباره لیگ برتر اظهار کرد: برنامه ریزی لیگ به ضرر همه تیم ها شده و اینطور نیست که فقط یک تیم متضرر شود. به نظرم می توانند مسابقات را هر 5-4 روز یکبار برگزار کنند و اگر تیم ها در شرایط بازی باشند، خیلی بهتر است.

1937110

هافبک استقلال درباره عملکردشان ابراز کرد: استقلال همیشه حرفی برای گفتن دارد و ان‌شاالله بهتر از این هم می شود. همانطور که دیدید، دو سال قبل خیلی کم گل خوردیم و قهرمان شدیم، اما فصل گذشته با وجود اینکه بیشترین گل زده را داشتیم، به قهرمانی نرسیدیم و حالا سیاست ما تغییر کرده است.

مهری که ارتباط خوبی با ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل قبل استقلال داشت، درباره جنجال جدید این مربی در قبرس ابراز کرد: نه، ندیدم! برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

او در واکنش به اینکه مشکل قراردادش با استقلال حل شده یا خیر، عنوان کرد: فعلا ادامه می دهیم و ان‌شاالله حل می شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا