ورزش

مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم

اوج استرس در وقت‌های اضافه روز بیست و چهارم!

هفته بیست و چهارم یکی از جذاب‌ترین های لیگ امسال بود.

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر گل‌های پرتعدادی در دقایق پایانی مسابقه داشت و همین موضوع هیجان زیادی را به فوتبال ایران منتقل کرد و تیم‌ها در این هفته کامبک‌های موفقی زدند و جدول با تغییرات جالبی رو به رو شد.

اولین بازی هفته بین تیم‌های هوادار و پیکان برگزار شد و در حالی که بنفش‌پوشان دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند بازی با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و گل دوم پیکان در دقیقه 86 توسط ابولفضل زمانی به ثمر رسید.

جذاب‌ترین بازی هفته بین تیم های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان اتفاق افتاد و در حالی که قائم اسلامی‌خواه گل دوم گل‌گهر را در دقیقه 90 به ثمر رساند، استقلال خوزستان با گل‌های آسو رستم و مطلق‌زاده در دقایق 92 و 94 بازی را به تساوی کشید و کامبک جذاب دیگری رقم خورد!

بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم یکی دیگر از مسابقات هیجان انگیز لیگ بود، در این مسابقه استقلالی‌ها سه بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند و در دقایق 83 و 85 دو گل دریافت کردند و در آستانه یک کامبک وحشتناک قرار گرفتند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

دیدار بین تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک هم با شرایط جالبی پیش رفت و در حالی که احمد گوهری چند موقعیت خوب گلزنی از بازیکنان ذوب آهن گرفته بود در نهایت در دقیقه های 92 و 98 توسط فردین یوسفی و محمدجواد محمدی تسلیم شد و ذوب آهن در وقت های اضافه سه امتیاز را کسب کرد.

هفته ای که به پایان رسید یکی از جذاب‌ترین هفته های لیگ برتر بود و نتیجه مسابقات تا لحظه سوت پایان مشخص نبود و بارها تغییر کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا