ورزش

موراتا: یووه اجازه انتقالم به بارسلونا را نداد

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی، می‌گوید یوونتوس با جدایی او در ماه ژانویه مخالفت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد قرضی دو ساله موراتا با یوونتوس در تابستان امسال به پایان می‌رسد و این باشگاه تصمیمی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد.
بیانکونری پیش  از این 20 میلیون یورو برای انتقال قرضی این بازیکن به اتلتیکو مادرید پرداخت کرده بود و دیگر قصد ندارد 35 میلیون یوروی دیگر برای دائمی کردن این قرارداد هزینه کند. 
گفته می‌شود مدیران این باشگاه مبلغ کمتری را به اتلتیکو پیشنهاد کرده‌اند اما این باشگاه حاضر به فروش موراتا با مبلغی کمتر از 35 میلیون یورو که پیش از این روی آن به توافق رسیده بودند نیست. 
موراتا در ماه ژانویه مذاکراتی را با باشگاه بارسلونا انجام داده بود اما آلگری حاضر نبود با جدایی این بازیکن و حضور او در نوکمپ موافقت کند و در نتیجه این انتقال منتفی شد. 

 

این بازیکن اسپانیایی در گفتگو با نشریه Men’s Health Espana  اظهار داشت:« گزینه‌های بسیار زیادی بود. من با مربی صحبت کردم چون در حال تجربه چیزی بودم که پیش از این نیز در باشگاه‌های دیگر تجربه کرده بودم. من مهاجمی فیزیکی نیستم و نیاز به فضا برای نفوذ دارم. آلگری به من گفت که یووه در آستانه جذب بازیکن جدیدی (ولاهوویچ) است، بنابراین من باید به عنوان مهاجم سایه بازی کنم و باشگاه تمامی درها را به روی من بست.»
بسیاری از منابع خبری اسپانیایی اخیرا مدعی شده بودند که آرسنال امیدوار است که بتواند این بازیکن 29 ساله را برای فصل آینده خریداری کند و او نیز چنین احتمالی را رد نکرد. 
موراتا در این باره گفت:« خوشبختانه همسرم و پسرانم به فکر خوشحالی من هستم. آنها آماده هستند تا از تمامی تصمیمات من حمایت کنند. من گزینه‌های خوبی در پیش دارم و تا زمانی که با آنها باشم می‌توانم به هرکجا که می‌خواهم بروم، حتی به کره ماه.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا