ورزش

مورایس: بازی با استقلال کیفیت بالایی دارد

سرمربی پرتغالی سپاهان در کنفرانسی بلند مدت، حرف‌های جذابی را به میان آورد.

به گزارش “ورزش سه” ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی حساس با استقلال شرکت کرد و با خبرنگاران صحبت‌ طولانی و جذابی را انجام داد.

*چقدر صورت جذابی دارید
دو هفته یکبار شما را در اینجا می‌بنیم و خوشحالم که همه شما سرحال و آماده هستید؛ البته بخاطر جام حذفی هم هفته گذشته شما را دیدم. نمی دانم بخاطر کنفرانس خبری است یا بخاطر بازی فرداست ولی صورت بسیار جذاب و سرحالی دارید.

*جذاب است که بدانم کدام تیم قدم رو به جلو برمی‌دارد
البته باید بگویم خیلی مشتاقم که بازی فردا برسد و همان حالتی که شما دارید را من هم در وجودم هست و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم. دو تیم خوب ، بازیکنان خوب، جذاب است بببینیم که کدام یکی از این تیم ها قدمی به جلو بر می‌دارند.

با شور و شوق اینجا نشسته‌ایم*
 همیشه گفته‌ام بازی آسانی نداریم، بازی فردا بسیار با کیفیت خواهد بود، هر بازی داستانی دارد و داستان بازی فردا هم بعد از سوت پایان مسابقه رقم می‌خورد. باید ببینیم چه می‌شود. ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. همانطور که می‌دانید با شور و شوق اینجا هستم که بازی زیبایی را فردا ارائه بدهیم. 

*هواداران لیاقت حضور در استادیوم را دارند
من یکبار دیگر به این اشاره کنم من تنها کسی نیستم که می‌خواهم بازی را از نزدیک ببینم تاسف می‌خورم که تماشاگران حضور ندارند. امیدوار بودم تماشاگران هم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم تا پایان فصل امکانپذیر باشد تا تماشاگران به ورزشگاه برگردند. هواداران لیاقت لحظه‌های خوش را دارند که در ورزشگاه باشند. فوتبال بازی زیبایی است و حیف است که مردم نمی‌توانند از نزدیک نظاره‌گر بازی هستند.

ادامه دارد…

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا