ورزش

مورایس فقط درباره حفظ یک خارجی تردید دارد

از میان بازیکنان خارجی سپاهان در لیگ بیست و سوم، به نظر می‌رسد فقط امکان همکاری با نیلسون جونیور برای فصل پیش رو وجود دارد.

به گزارش “ورزش‌سه”، شروع لیگ بیست و دوم برای نیلسون خوب نبود. او اگر چه در بازی‌های ابتدایی فصل در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، اما رفته رفته دانشگر جای او را در ترکیب اصلی گرفت و با زوج سازی در کنار رناتو داسیلویرا سبب شد تا دیگر مدافع برزیلی نیم فصل خوبی را در اردوی طلایی پوشان سپری نکند.
در نیمه دوم فصل اما با جدایی رناتو شرایط دگرگون شد. با وجود اضافه شدن سیاوش یزدانی در نیم فصل دوم، مورایس در بیشتر بازی‌ها به دانشگر و نیلسون اعتماد کرد. البته که در بازی‌های پایانی فصل این مدافع برزیلی به دلیل مصدومیت غایب بود و یزدانی نشان داد، فصل آینده می‌تواند مدعی بازگشت به ترکیب اصلی سپاهان باشد.

1888597
نیلسون جونیور طی یک فصل حضور در سپاهان 23 مرتبه (19 حضور ثابت و 4 حضور تعویضی) در ترکیب سپاهان به میدان رفت و طی این بازی‌ها یک مرتبه هم گلزنی کرد.

مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور و ایگور کاتاتائو 5 بازیکنی بودند که در طول فصل بیست و دوم برای سپاهان بازی کردند، اما 4 بازیکن از این لیست به دلایل مختلف دیگر شرایط ادامه همکاری با سپاهان را ندارند و حالا باید دید تصمیم مورایس برای نیلسون که با ثبات‌ترین خارجی طلایی پوشان در فصل گذشته بوده، چه خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا