ورزش

مورایس: لحظاتی هم بود که 90 دقیقه تشویق می‌شدم

این شرایط برای هیچ کس ساده نیست؛

ژوزه مورایس پس از یک نمایش ضعیف دیگر، یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه و پرفشار را پشت سر گذاشت. او به سوالات با چند جمله پاسخ می‌داد.

به گزارش “ورزش‌سه”، ژوزه مورایس و تیمش نتوانستند بار دیگر نمایش خوبی داشته باشند. آنها در ورزشگاه نقش جهان مقابل نساجی مازندران به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند تا اوضاع آنها نسبت به قبل آشفته تر شود.

مورایس در نشست خبری پس از این مسابقه اینطور حرف هایش را آغاز کرد: در شرایط طبیعی بازی نزدیک بود. بازی برای ما ساده نبود. موقعیت گلزنی درست کردیم ولی گل نزدیم. با این حال تلاش بازیکنان خیلی خوب بود.

او ادامه داد: درک می‌کنم که شرایط بر حسب اتفاقات احساسی زیاد ساده نبود و چالش برانگیز بود. مساوی تنها نتیجه امکان پذیر بود که اتفاق افتاد. باید رو به جلو نگاه کنیم و برای بازی بعدی کارهایمان را بهتر کنیم.

از مورایس درباره شعار هواداران علیه او پرسیدند و در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: من لحظاتی را هم داشته‌ام که هواداران 90 دقیقه من و بازیکنانم را تشویق می کردند و همچنان به آینده نگاه می کنم.

از سرمربی سپاهان درباره نتایج 12 بازی اخیر سپاهان پرسیده شد که با 8 باخت، دو مساوی و دو پیروزی همراه بود. او در واکنش به این سوال که چنین تجربه ای دارد یا خیر گفت: نه مرتبه اول است و به دنبال راه حل هستیم که بتوانیم از پس آن برآئیم. چالش بسیار سختی است. ساده نیست. نه برای بازیکنان، نه برای هواداران، نه برای کل باشگاه ولی مردان بزرگ در این لحظه می دانند که چه کاری باید انجام بدهند.

خبرنگاری به اتفاقات و حواشی مختلف پیرامون سپاهان از ابتدای فصل اشاره کرد و سپس به نمایش بد این تیم طی هفته های اخیر پرداخت. او سپاهان را در بخش زیادی از فصل ترسناک توصیف کرد و به این موضوع اشاره کرد که دیگر این تیم برای رقبا ترسناک نیست. پاسخ سرمربی سپاهان به این موضوع اینچنین بود: چیزهایی هست که خودتان می دانید و تکرار کردنش فایده ای ندارد ولی باید رو به جلو نگاه کنیم. روحیه تیم را تقویت کنیم و ببینیم در آخر فصل چه اتفاقی می افتد.

خبرنگاری در پایان از مورایس پرسید که صحبت پایانی دارد یا خیر که پاسخ سرمربی پرتغالی سپاهان منفی بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا